Soms loopt alles weer anders.

Vanmorgen om half 7 eruit. Jan moest er ook uit want hij ging eerst Sabrina naar school brengen met Jannick en daarna Jannick naar zijn werk brengen. Ik moest wat later weg maar had een afspraak bij de PSN om 8 uur. Jannick bracht Kono boven . Die nu al heel erg aan Jannick hangt en hem ook als roedelaanvoerder ziet.
Ik heb haar eten gegeven en Jannick was al met haar uit geweest. Vanaf vandaag zijn de kinderen weer bij ingrid. Dus wat meer rust voor ons en Kono.
Dan naar de sportschool maar ineens had ik geen rust meer en ben gestopt. Dan zie ik dat Jannick 3x heeft gebeld dus terug gebeld. Hij was al onderweg om Theresa op te halen in Stainach want ze was ziek. Hij had geprobeerd om mij te bereiken maar bij de PSn staat de telefoon uit en in de sportschool is mijn telefoon in mijn locker. Dus naar huis maar eerst langs de apotheek. Dat was weer ergernis want ik moest opnieuw 3 maal naar de huisarts bellen voor het op mijn kaart stond. Ergerlijk.
Thuisgekomen koffie apparaat aan gezet en gaan douchen en omkleden. Dan was Jannick er al en koffie gedronken dan ging hij weer terug naar zijn werk. Hij is dus pas eregens tussen negen en tien thuis denkt hij. In de middag kwam Ingrid om te kijken hoe het met Theresa is en de spullen ophalen. Ze vroeg aan Theresa of ze nog fysio kon doen maar Theresa zei nee. Dat had Jannick vanochtend al tegen Ingrid gezegd. Theresa blijft dan morgen ook nog hier. Ik ben de hond gaan uitlaten en het was vochtig warm dus niet lekker. Maar de wandeling was wel lekker. Jan wilde niet mee.
De dag is weer voorbij morgen is er weer eentje. Zo de hond nog uitlaten en dan vind ik het goed voor vandaag.

Donderdag 23 mei
Tegen 7 wakker en opgestaan. Nog iets later Jan wakker gemaakt. Ik ga vandaag naar Christine- Jan kwam mij weer ophalen en ik had eerst nog een kop koffie met Christine gedronken. Thuis gekomen douchen en omkleden. Dan even naar beneden waar Jannick en Theresa en uiteraard Kono waren.
Ingrid zou Theresa na werk ophalen dat is dan ongeveer half 1, Jannick moest om kwart voor 1 gaan werken en Jan en Ik reden naar Liezen.
Dan hebben we eerst bij de Plant Corner Heimschen gekocht voor de baardagame. Dan naar de ELI gereden en daar geparkeerd. Eerst samen met Jan wat gaan eten bij de Kebabzaak. Daarna inkopen doen bij de Lidl en gelijk daarna doorgereden naar de Action. Mijn notenvoorraad weer aangevuld. Vandaar tanken bij de Jet. Dan naar de ÖMTC dan nog naar Fressnapf voor blikken voer voor Kono. Jannick heeft het online besteld maar het is nog niet gekomen.
Dan weer naar huis. Kono die was bij Jannick in huis dus opgehaald om mee naar boven te gaan. Was al uit geweest . Theresa was pas om half 2 opgehaald. Jannick had Ingrid gebeld en dan zegt ze ja ik moest eerst wat anders doen. Waarop Jannick haar gezegd heeft maar dat was niet de afspraak. Dus moest Theresa een poosje alleen thuis blijven en de woning afsluiten wat ze keurig gedaan had. Wij waren pas tegen vier weer thuis aangekomen. De boodschappen opgeruimd. Om zes een ronde met Kono gelopen. Jannick belde dat hij pas om half 12 thuis is en weer om half vijf weg moet. Dus Kono blijft bij ons .