Toch mooi weer

Oostenrijk, Schladming

Donderdag
We wilden eerst eigenlijk naar het zwembad en de sauna omdat ze slecht weer hadden opgegeven maar het was zulk mooi weer dat we niet gegaan zijn. We zijn wel naar Schladming geweest om inkopen te doen.Melanie en Ruby kwamen ook vandaag met Jannick bij ons eten.
Ze hadden een "Hoe overleef ik in Oostenrijk pakket gemaakt"
We kregen rookworsten,een aangekleed kaasje, een grote pot drop, hagelslag, een delfsblauw peper en zout molentjes, een delfsblauwe tegel met groeten uit Holland, Jannick een hele berg zoethout en een kaart met de uitnodiging dat als we in Nederland zijn de koffie klaar staat in Rotterdam.
Ongelooflijk leuk en een leuke verrassing.
We wilden eigenlijk naar de alpine wedstrijdmorgen maar we kregen vanmiddag pas bericht dat we 8 nieuwe gasten uit Hongarije krijgen dus we moeten morgenochtend als de Nederlanders weggaan gelijk weer aan het werk.
Jan moet dan Jannick en de meiden maar erheen brengen.Want Jannick heeft speciaal vrij van school gevraagd.
En het is voor hem leuk om iedereen weer te zien.
De meiden moeten we morgenavond weer op de trein zetten en dan willen we als de gasten gekomen zijn naar het afscheidsfeest van het NK.

29 februari 2008 08:13 | Door: fam. den Braber Hallo, hoe zijn de vooruitzichten wat betreft de sneeuw? Wij gaan over een week met de trein naar Zell am See. Groetjes en succes overal mee! Hans&Tamara&Merle&Yara