Bezoek

Donnerstag 23.Juli
Na een avond en nacht met heel veel regen en heel veel onweer was het vanmorgen weer gewoon warm en zonnig.
Theresa werd door Jannick gebracht samen even koffie gedronken voor hij weer naar zijn werk moest.
Dan even snel wat groente bij de Billa gehaald en dan het eten voor vanmiddag voorbereid.
Eind van de morgen kwamen Peter, Astrid, Tosca en Nicole de Wit gezellig op visite. Ze zijn in Reit im Winkl op vakantie en nemen dan de moeite om ons helemaal te komen bezoeken. Hadden ze ook nog dropjes , hagelslag en stroopwafels meegenomen. Theresa is in ieder geval in haar nopjes met de gekleurde dropstaafjes die erbij zitten.
Theresa heeft zich vermaakt met de 2 grote meisjes zoals zij ze noemt. Ze is totaal niet eenkennig of zo . ook niet naar Peter en Astrid . Nou wij hadden ook een fijne dag met ons bezoek. Nadat ze weg waren gegaan in de middag ben ik nog even met Theresa met Jan naar Schladming gegaan, wat boodschappen gedan maar ja ik kan dan met die hitte geen diepvries of vlees of zo mee nemen want als Jan gaat werken wordt het veel te heet in de auto. Maar ik heb weer wat voorraad mee kunnen nemen. Dan is Jan naar zijn werk gegaan en ik ben met Theresa lekker gaan lopen met haar in de buggy vanaf de Hofer en de Pennie, kwam dan ook nog langs de Eurogast en daar dan maar gelijk een blok kaas meegenomen. Bij de Eurogast is het parkeerterrein overdakt en het galmt daar lekker dus Theresa elke keer weer heel hard hallllooooooooooooooo en ineens hoorde ze een Halloooooooooo terug , haar gezicht vol verbazing, was er een wat oudere man met zijn vrouw zijn auto aan het inladen en die had haar geantwoord echt lachen.
We waren nog maar net in het centrum belde Jan dat hij het voor vandaag genoeg vond en samen naar huis.
Theresa was het eigenlijk al helemaal zat maar het duurde nog tot na achten voor Ingrid thuis kwam en ze lekker naar bed werd gebracht door Mama. Jannick had ook ongeveer rond deze tijd thuis gekomen maar hij ging helpen om de brandweer van het oude naar het nieuwe Rüsthaus te verhuizen.