De week weer begonnen

Montag 22.August
Slechte nacht gehad ik werd wakker omdat ik vol liep met maagzuur en had het verschrikelijk benauwd daardoor. Nog geen oplossing om het te verminderen . Na 2 uur op geweest te zijn in een zithouding gaan slapen.
Theresa was gekomen maar had mij laten slapen en Jan had voor haar gezorgd.
Gisteravond wilde ze weer douchen en ik voelde me niet fit dus deze keer Jan met haar onder de douche. Ze kan de sproeiers zelf niet bedienen dus er moet wel iemand mee en droog blijven doe je niet. Ze vindt het geweldig de lichtjes en al die sproeiers.
Daarna haar gelijk nachtklaar gemaakt en naar beneden gebracht. De rust begon ook voor ons.
Vandaag een koele dag, het werd niet warmer dan 17 graden en de zon wilde niet doorkomen. Maar volgens de berichten komt het mooie weer terug.
Op de FB pagina van de Feuerwehr Gröbming stonden nog fotos waar wij op staan .
Dus de staan hierbij. Theresa speelt al de hele dag heel lief met de duplo en met haar poppenhuis. We hebben samen met Ingrid en Theresa gegeten ik had een grote hoeveelheid aardappelsalade gemaakt. De laatste aardappelen, de laatste augurkjes uit de pot, de laatste bietjes en lekker tonijn er in. Beetje mayo erdoor en gekookte eitjes en de laatste tomaten erbij. De koelkast moet wel eind van de week leeg zijn.
Ligt tot onze grote schrik onze katten oppas Barbara al 9 weken in het ziekenhuis , ze is 2x geopereerd in Innsbruck en ligt nu in Schladming. Een kleine kans dat ze toch nog deze week naar huis mag . Ingrid maakt de kattenbak niet schoon maar ze kan ze wel eten en knuffels geven. Dus de hoop op Jannick gevestigd .
Jannick is vanavond naar de bios met collegaas, naar de film Pets. Lijkt mij ook erg leuk en ik zou heel graag de GVR willen zien. Dat was altijd de favoriete tekenfilm van de kinderen en ben heel nieuwsgierig hoe deze verfilming is. De voorstukjes zijn leuk.
Ik had Ingrid nog voorgesteld om mee te gaan op vakantie maar ze wil echt niet. Jannick had haar ook al gevraagd om een paar dagen of zo samen te gaan maar ook dat wil ze niet. Ze is alleen maar aan het wassen en de babyspullen aan het opruimen . Ze heeft heel erg nesteldrang geloof ik.
Jan heeft vandaag weer dingen voor haar van de zolder gehaald en gelijk de campingspullen die we mee willen nemen. Ik heb het speelgoedkoffertje voor Theresa ingepakt, het laatste gaat erin voor we weggaan haar Shaun het schaap en zijn Bruder erin want daar slaapt ze mee.
Hoop dat we alles in de auto krijgen want tjsa we waren een grote auto gewend.
We willen op de heen weg naar Slovenie eerst naar het openlucht museum in Stubing. En als we terug komen naar Preding waar ook een dierentuin is. Beide kennen we niet en beide zijn met de Steiermarkcard en we komen er langs. De vakantie begint dus echt op de eerste dag en eindigd ook echt op de laatste dag met een uitje.
Ze zeggen dat de eerste week erg warm gaat worden met tot een 35 graden. Lijkt ons heerlijk want dan kunnen we elke dag in de buiten Thermen. We hopen dat we na die week dan niet uit onze tent spoelen.
Zo ik ga zo maar eens Theresa bewegen om te gaan opruimen en dan naar beneden dan kan onze avond ook beginnen en het is al bijna 20 uur.

Klinkt alvast erg goed Nicolette! Hoop dat jullie een hele fijne vakantie zullen hebben.