Van alles en nog wat dag

Vanmorgen wakker om half 8 door de wekker. Gisteravond lang gedraaid in mijn bed. Ik kon door de rugpijn geen houding vinden. Meerdere keren eruit gegaan en dan om half 2 nog een pijnstiller en daarna in slaap gevallen. Nu gaat het weer een beetje. Douchen, ontbijten en aankleden. De schoorsteenveger komt maar we weten niet hoe laat. Het is zonnig weer maar het wordt wel minder warm.
Nu kwart voor 10 , de schoorsteenveger is er, voor de buitendeur lag het veiligheidsnet voor de trampoline dus dat is Meli ook gelukt en ik ben klaar met het laatste voegwerk. Ik mag niet klagen. Helaas heb ik vandaag laat een gesprek dus ik kan pas daarna naar Liezen.
Ik ga zo beginnen aan de vitrinekasten in de keuken om die schoon te maken. Heel veel werk met alles wat erin staat. Maar je moet ergens beginnen.
Eten gemaakt en omdat het Gründonners en dan met kaas overbakken.tag is eten we dus bruine toastbroodjes met spinazie/ei/kaas, mayo en kruiden. Helaas ik had geen tijd meer om te eten dus ik aan de wandel. Ik zeg tegen Jan , Jan het eten staat klaar in de oven dat kan je gaan eten want ik heb geen tijd meer. Dan komt hij achter mij aan en vraagt kan ik eten nemen uit de oven of is dat voor morgen. Tja wat moet je ermee.
Hij zou mij ophalen bij de PSN maar toen ik klaar was geen Jan . Hem gebeld en ja ik kom zo als antwoord. Dan samen naar Liezen boodschappen doen. Helaas geen paaseieren meer geen kleine en geen grote helemaal niks. Tja we hebben ze bijna allemaal opgegeten dus doen we het er maar mee.
We waren 16 uur weer thuis dan alle boodschappen uitgepakt en klaar zijn we. Ik had mijn koffie apparaat aangezet en latte gemaakt dan op de knop voor koffie en terwijl mijn apparaat bezig is even wat in de vriezer buiten leggen. Kom terug alles uit en ik uh Jan heb jij de stekker eruit gehaald ja want ik wil koffie. Kon ik mijn koffie weg gooien want hij wist niet of het apparaat gespoeld had . Ik was woest koffie kon ik weggooien en er zit een aan en uit knop aan dan reinigd het apparaat maar nee hij rukt de stekker eruit. Haalt mijn koffie er niet onderuit. Hij is zo egoistisch geworden. Hij hoort niets, hij luistert niet, hij ziet niets en leeft in zijn eigen bubbel.
Ik ben bang dat ik vandaag vergeten ben dat de Bofrost zou komen. Gelukkig niets wat ik voor de pasen nodig heb.
Het zou vandaag veel minder weer zijn maar daar was niets van te merken het was zelfs nog warmer dan gisteren en we haalden de 28 graden op het balkon in de zon.
Genoeg geweest voor vandaag.