Ja Ja mijn zussen zijn aangekomen

Vanmorgen om 7 uur ging de wekker en direct douchen en ontbijten. Dan op weg naar Liezen want ik zou voor Els Tonies kopen die ze aan Sabrina wilde geven. Het kwam er steeds niet van en eigenlijk had ik ze tweede hands gezien maar kon het niet meer terug vinden. Dus ik dacht dan koop ik er 2 nieuw en ik had gezien dat Müller ze verkoopt en vroeg open ging met half 9. Ondertussen had ik bericht dat Els en Nance op weg naar Salzburg waren dus wij nog snel naar de Lidl en dan naar huis. Els en Nance wilden vandaag uit eten maar alles is dicht vandaag. Dus ik ben gaan koken en ik dacht dan maar Grieks. Ik ben 2 uur aan het koken en bakken geweest maar ik heb nu Baclava , Suflaki, Griekse balletjes, Zaziki, tomatenrijst, knoflook baquette en gewoon stokbrood, salade en dressing. Het was na twaalven toen Els en Nance aankwamen dus aan de koffie. Het was net Sinterklaas, ik helemaal blij met sambal badjak,schenkstroop , bak en braad, hagelslag, vlokken , Theresa kreeg uitgerekend een doos Elsa en Anna schrijfspullen die ze elke keer wilde hebben en niet kreeg van Ingrid en 2 mooie leesboeken uiteraard met een paardenthema. Lekkernijen voor de kinderen en drank voor Ingrid en Jannick alles met hoge wouw factor.
Jannick had even gebeld en zei gelijk niet schrikken als de alarmen gaan er is vanavond een grote oefening met alarmering.
jan is voor Els en Nance uit naar het huis van Andre en Petra gereden wat ze gehuurd hebben. Afgesproken dat ze vanavond om 7 uur komen eten. Ik ben zo blij dat ze er zijn.
Het is niet koud en zelfs een matig zonnetje wel veel koeler dan de afgelopen dagen maar de deuren staan open. Toch nog 20 graden geworden. Wel is er ondertussen wind gekomen.
Een rustige middag en tegen 7 kwamen de Els en Nance en konden we gaan eten. Dat was uiteraard gezellig en lekker. Nog een hele poos aan tafel gezeten en Jannick kwam voorbij. Theresa had ons daarvoor al een hartinfarct bezorgd door ineens binnengeslopen te zijn en met een schreeuw te voorschijn sprong. Niet alleen ik dacht dat ik er in bleef. Dan gingen ze weer terug naar hun vakantiehuis. Gaat de telefoon uh we kunnen het huis niet vinden. Nou uitgelegd hoe ze moesten rijden en dat hadden ze ook maar bij doorvragen bleek dat ze niet ver genoeg waren doorgereden. Maar ze kwamen thuis, Jan en ik nog wat tv gekeken althans Prime. We zijn aan de Gooddoktor begonnen, ik heb wel eens af en toe een aflevering gezien maar nu een keer gewoon helemaal kijken.

nou we wisten uiteindelijk de straat maar moesten toch nog zoeken naar het huis maar uiteindlijk gevonden. vandaag kwam mw Haase al langs Nance sliep nog en ik zat op het toilet dus ze moest even wachten haha.

els molenaar 2020-08-25 09:37:42

Heel veel plezier samen!!! 💋 Als ik het zo hoor, kan daar geen restaurant tegenop!

Annemarieke 2020-08-25 10:11:32

zeker niet Annamarieke win hebben heerlijk gegeten