Jannick en Sabrina weer thuis

Vanmorgen wakker door de wekker, gelijk Theresa gewekt en allemaal eruit. Alles ging van een leien dakje. Jan bracht Theresa op weg . Jannick belde om te zeggen dat hij onderweg naar huis was. Ik moest naar mijn therapie afspraak om 9 uur . Thuisgekomen was Sabrina bij Jan en schreeuwde en lag op de grond en volgens Jan al sinds ze thuis was gekomen. Ik loop naar haar toe en zeg heb je al bij de schoorsteen in je schoentje gekeken. Ze stopt staat op en loopt naar haar schoen en roept vol vreugde chocola en geen kik meer. Dan kwamen Meli en Jannick boven en hebben we koffie gedronken. Ik zou tussen de middag het eten maken dus dat werden tortilla wraps. Gezamelijk gegeten .En nog genoeg over voor Jan morgen. Ingrid kwam Sabrina halen . Jannick en Meli hadden veel te doen aan de papieren. Zo was de dag snel om. Jannick heeft kans gezien om Disney weer in de huiskamer op de tv te krijgen. Dus nu kan ik daar ook Disney plus kijken. Wat ik dus ook in de avond gedaan heb.