De winter wint

Vanmorgen wakker en sinds dagen weer eens goed geslapen. Door depijn in mijn schouder en arm slaap ik dus steeds erg slecht. Gisteravond flink pijnstillers naar binnen en dat heeft geholpen. Zat gisteren zelfs overdag op de bank te slapen.
Het leek aardig weer te worden een matig zonnetje en er was geen sneeuw gekomen. Dus ik dacht daar zijn we aan voorbij gegaan.
Helaas eind van de morgen weg zon flinke regen en die ging over in sneeuwval en er is flinke wind gekomen.
Dus nu zitten we toch weer in een donker huis.
Ik had een gerecht gekookt met courgettes en dat was best veel geworden dus aan Ingrid gevraagd of ze al gekookt had en dat was nee dus gevraagd of ze bij ons wilden eten. Dus om 12 uur zaten we met zijn allen aan de tafel en gezellig gegeten.
Vanmorgen heb ik ons aangemeld via de mail om zatedag mee te doen aan de Gemeinde Duell. Dan is er een trailrun wedstrijd en voor de inwoners van Gröbming en Mitterberg de wandeling van 10 km. De gemeente die de meeste inwoners over de finisch krijgt heeft gewonnen. Het is de 2e keer en vorig jaar heeft Gröbming verloren. Maar nu een paar meer met ons.(hopen we) De start is om 10 uur voor de wandeling en we moeten voor 15 uur over de finisch zijn.
In een kwartier tijd is het weer bar en boos slecht geworden, Stond ik vanmorgen in mijn T-shirt buiten en had ik de deur open. Nu stormt het zeer hard en het sneeuwt heel hard . Dus net onze bakken op de grond gezet en enige planten naar binnen gezet. Is te hopen dat Jannick met zijn werk klaar is op de Dachsteinstrasse.
Maar na morgen zou het beter worden anders had ik ons niet aangemeld voor de wandeling van zaterdag.
In Nederland is het gelukkig beter weer, vandaag ging Jula op schoolreis.