K3 concert

Nederland, Capelle ad IJssel

Eindelijk de grote dag waar Theresa al lang naar uitgekeken heeft. We gingen vroeg weg want we wilden geen risico dat we om wat voor reden dan ook te laat zouden zijn. We kwamen voorspoedig aan en de auto kon gelijk naast het gebouw staan. De voorstelling van 11 uur ging net beginnen. Er was zo ongelooflijk veel politie op de been , op elke hoek , op elk stukje waar dan ook. Het verkeer werd geregeld en er waren stukken afgezet. Aan een agent gevraagd waar we ergens koffie zouden kunnen drinken en hij zei oei moeilijk maar de meeste kans daar in die wijk.Dus aan de wandel en eerst bij AH naar binnen wat te snoepen meegenomen en dan naar die wijk die hij aangewezen had en zie een Cafe open. Er was een klein terras bij dus daar gaan zitten. Het is in Belgie precies als in Oostenrijk mondkapjesplicht enz. Voor ons geen probleem zijn we gewend. Dus koffie gedronken en het was lekker zitten op het terras. Theresa een perzik vruchtensap. We konden naar de toilet. Bij het afrekenen moest ik 6,20 Euro betalen. Daar kan je nog eens koffie voor gaan drinken. We kwamen langs een frietkot en besloten een frietje te eten. Het was vlakbij de ingang van de Lotto Arena. Aangezien er niets mee naar binnen mag had ik mijn betaalkaart in mijn zak gedaan en mijn tas en de jassen aan Jan gegeven. Die doet zo lang over eten dat ik had gezegd blijf hier zitten en eet op je gemak en neem de tas met jassen mee naar de auto. Ik heb hem letterlijk gebeden om goed op te passen en aub niet de spullen te vergeten want tja hij draait zich om en dan weet hij meestal al niets meer. De voorstelling was leuk en voor Theresa geweldig. Die stond te dansen en te zingen. Er kwam een nummer voor bij met iets van Pina Colada en dat kende ze uit haar hoofd. Dus ik vroeg haar later na het concert hoe kende jij dat dan? Zegt ze ik vraag dan thuis Alexa speel K3 en dan speelt het dit. jan vertelde dat er een flinke onweersbui was geweest. Het eerste wat ik hem vroeg waar is mijn tas en hij zei op de achterbank.Onder de jassen. Het was even een uitzoekerij hoe we daar weg kwamen en dat lukte ook. Dan barstte er een bui uit echt noodweer. We kwamen weer voorspoedig thuis ik denk rond een uurtje of 5. Ik vraag Jan waar ligt mijn jas en hij zegt ook achterin en ik nee hoor . De hele auto doorgespit em ja hoor mijn nieuwe jas/vest echt mijn favoriet weg. Ik kan dan wel janken . Ik had hem nog niet lang.
Liduina ging voor ons witlof in de oven maken omdat we zo graag witlof eten. Dan gezellig aan tafel Jeroen was nu ook thuis. Jannick had al aan hem gevraagd of hij mee zou gaan naar Movie World maar Liduina, Jeroen en een vriendin Femke van Jeroen gaan donderdag naar Polen. Daar is ergens de nieuwste spectaculairste achtbaan van Europa gebouwd.
Liduina zei ik heb het expres niet gezegd anders voelen jullie je bezwaard en nu zijn jullie gewoon gekomen en jullie kunnen ook gewoon blijven en als jullie weg gaan even het vuil wegbrengen en afsluiten.
Wij vertrekken dan vrijdag vanaf hier.
In de avond zijn we met Liduina, Jeroen, Femke, Theresa en ik Uno gaan spelen en later Skibo. Theresa heeft zelfs een keer gewonnen dus die weert zich prima met al die volwassenen. Ze ging dus wel heel laat naar bed. Wij hebben nog tot een stuk later gespeeld.