bij moeders eten

Oostenrijk, Kleinsölk

25 augustus
Gezellig bij mijn moeder eten die viste heeft van Renate en Rob.
Jannick

OUPS
Gib etwas weiter von Deinem Glück.
Du wirst sehen – es vermehrt sich
und kommt mit Freude zu Dir zurück.

Helaas begon de dag zonder zon, zwaar bewolkt en soms een glimpje zon. Wel nog warm.
Jannick kwam al vroeg langs want die moest naar Schladming voor een sollicitatie.
Wij zijn later wat boodschappen gaan doen in Gröbming en daar was ook nog een kleine rommelmarkt.
Dan nog even bij de Caritaswinkel gekeken en ik vond een philips 2 kopjes automaatje, zo`n kleintje waar je 2 kopjes water in kan doen en wat koffie. Die is handig voor als je kampeert, we hadden er vroeger eentje maar die was kapot gegaan. Nou voor 3 euro en het ziet er nieuw uit ,ze wisten in de winkel niet hoe dat ding werkt dus dat hebben we nog even laten zien. Ik drink geen koffie en een grote senseo meenemen vind ik zonde.
Dan thuis alvast wat voorbereidingen voor het grileten voor morgen gedaan. Vlees marinieren ,sauzen gemaakt en veel dingen klaar gezet. Rob en Renate komen en Ingrid en Jannick eten ook mee.