16.März

Montag 16.März
Jannick was gisteravond tegen 22 uur veilig thuis aangekomen vanuit Innsbruck.
De dag begon heel zonnig en mooi en het was al snel warm maar tegen de middag trok het helemaal dicht en ging het opnieuw super hard waaien en zakte de temperatuur zelfs alweer onder de 10 graden.
Vanmorgen kwam Jannick snel even dag zeggen en vertrok hij alweer naar Nürnberg. Toch weer een eind weg maar hij is deze keer niet alleen maar met een collega. Dan komt hij zondag avond/nacht weer thuis en maandag gaan we op vakantie. Theresa zei me Papa was op bezoek, die heeft hem alleen heel even vanmorgen bij het opstaan gezien.
Theresa kwam begin van de middag want Mama heeft late dienst. Ze had nog altijd niets gedaan en ik zag de bui al hangen maar gelukkig voor haar en voor ons kwam er eindelijk een grote tennisbal uitzetten. Gewoon zielig maar wat doe je eraan. We gingen eerst puzzelen en later gingen we verven. Dan was ze erg moe en is ze met een dekbed op de bank dvd gaan kijken. En zie er kwam zelfs een 2e tennisbal eruit zetten. Ik kan me voorstellen dat ze buikpijn had de afgelopen dagen. Een rode poepert hield ze er ook aan over. Ze heeft vanmiddag bij mij gelukkig wel gedronken en ik heb haar een bakje aardbeien gegeven. Gisteren had ze over de dag zo wat een hele komkommer weg gegeten. Vocht is vocht denk ik dan maar.
Jan weer aan het werk en die kreeg een msmje of hij even deze week 4 weken vakantie wil plannen. Dat wilden we eigenlijk doen als we van ons weekje vakantie terug komen en dan even kijken wat er mogelijk is. We denken deze keer aan Spanje omdat Jan dat graag wil maar hier vandaan is het vrij duur. Dus misschien iets van een combi Nederland en Spanje. We kunnen natuurlijk ook gewoon de weken plannen en zien wat op ons pad komt. We hebben tenslotte ook Theresa die Opa en Oma nodig heeft als Papa en Mama werken moeten. Jan wil graag wat dagen houden voor je weet niet wat op je pad komt maar je schijnt alles te moeten plannen. En dan moet je je voorstellen dat ze aan Jan vroegen kan je jouw vakantie niet verzetten (ze hebben geen vervanging) en Jan nee ik heb al geboekt. Zo gaat het nou bij Jannick ook altijd, ze zeggen je hebt te veel vakantiedagen maar opnemen lukt gewoon niet .

Er liep vandaag weer een hertje achter op de wei, meestal zijn ze met meer maar ik kon er nu maar eentje ontdekken.

Nou Theresa is niet meer te stoppen de 3e tennisbal kwam er ook uit. Geen wonder dat ze buikpijn had.