Dagje Asten

Oostenrijk, Asten

Vanmorgen was Theresa al vroeg wakker en ik wilde nog wat doezelen en zij mocht wel wat tv kijken. Vandaag een Fenstertag voor haar dus ze heeft geen Kiga en ook geen karate. We besloten om op kraamvisite te gaan bij Yasmin en Pascal in Asten. Hun kleine Michael al bijna 3 weken. Theresa ging met ons mee en het best lang rijden een uur en 3 kwartier. Ze wonen erg leuk in een ruime flat en de kleine een leuke baby tot hij zijn mond open doet en dan kan je hem verhuren als sirene. We kregen beschuit met muisjes blauwe en Theresa genoot ervan. Yasmin zei ze willen het hier echt niet eten en zelf lust ze het ook niet. Nou daar heeft Theresa geen last van.
Dan in Asten gelijk winkelen in het Frunpark. Uiteraard eerst naar de Action. Dan nog naar de Tdi , Kik , Zeeman en we waren een aardige poos zoet daar. Broodjes bij de Spar om te eten. Dan uiteindelijk weer naar huis waar we rond half 7 weer waren. Ik had bij de Action een opvouwbare bolderkar gezien en zowel Ingrid als Jannick een foto gestuurd en gevraagd is het wat beide namen hun telefoon niet op en ipv dat Jannick me even had gebeld had hij een sms je gestuurd die dus een uur later kwam en we al op de terug weg waren. Hij wilde hem dus tja we zijn niet meer terug gegaan. Theresa zit in haar nieuwe bikini en flipflops in bed ja jullie lezen het goed bed en geen bad.Het is bijna 8 uur en het is nog steeds 21 graden maar het regent momenteel. Wij hebben vandaag een prachtige warme dag gehad en in de middag veel zon.
Theresa heeft al vanaf kleins af aan haar knuffel Shaun, ze was hem eens kwijt en wij hadden een ander schaap uit dezelfde serie en we hadden gezegd dat is zijn broeder dus sinds dien heet hij broeder. Voor Sabrina dhadden ze ook eentje uit de serie gekocht een meisje dus schwester of zus maar nee die willen ze niet . Het is grappig want Sabrina wil uitgerekend ook Shaun het beets van Theresa . Het is van Nicci dus als iemand dezelfde weet te vinden houden we ons aanbevolen want hier hebben we hem nooit meer gevonden. Broer en zus ook van Nicci zijn het toch niet.

Kan Shaun niet vinden in deze kleurstelling. Alleen met een donkere kop en poten. Houd het in de gaten voor je.