Hutspotdag

Grrrrrrr , dat was nog eens wakker worden. Het was aardedonker en ik werd wakker omdat de wekker afging. Ik spring uit mijn bed kon de telefoon niet vinden om de wekker uit te zetten toen ik me realiseerde dat het die van Jan was en die draaide zich nog om. Hij moest naar de huisarts en niet ik. Maar goed even later Theresa boven en die brulde door het hele huis MAMAAAAAAAA Opa en Oma zijn monterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Mocht er nog iemand niet wakker zijn geweest dan was dat nu in ieder geval wel zo.
Ingrid kwam boven en vroeg of ze Sabrina dan bij ons mocht laten zodat ze Theresa naar de Kiga kon brengen want het was koud en regende. Ook goed dus die bij mij op bed gezet, ontbijt tv aan en wat speeltjes erbij.
Dus het was een stormachtig begin van de dag.
Jan weg, Sabrina weer opgehaald en ik douchen, was bijna klaar kwam Ingrid koffie halen. Ze wil graag weten welke buurvrouw de Zwetchen gisteren heeft afgegeven maar het is volgens mij iemand van de Stoderstrasse niet van ons straatje. Want de emmer moet weer terug. Ik ging er van uit dat Ingrid wel zou weten van wie. Ik had het gisteren aangenomen voor haar toen ze er niet was.
Koffie drinken , Jan weer thuis, Ingrid en Sabrina gingen weer.
Jan moet naar de internist van de huisarts. We hebben de formulieren gekregen voor de definitieve aanmelding voor de Diabetikerkurse in November. Daar heeft onze huisarts voor gezorgd. Ingevuld en Jan brengt ze vanmiddag gelijk bij het ziekenhuis langs. Dat worden 3 ochtenden achter elkaar in November. Maar dan krijgen we beide eindelijk de strips vergoed.
Middageten en 3x raden wat ik als geboren Leienaar gegeten heb.
Vandaag waren de waterontharders er al dus nog snel ook. Later kwam er een couriers bedrijf ook nog een pakje brengen voor mij. Lekker snel allemaal.
Jan heeft ook zijn afspraak al gemaakt in Schladming bij dezelfde internist waar ik ook ben. Kon hij gelijk doen voor hij naar zijn werk ging.
Het was de hele dag pet weer koud en regen. Vanmiddag zelfs de houtkachel aangemaakt.
Administratieve dingen gedaan en dat ging niet makkelijk want de laatste week valt het internet steeds weg. Maar uiteindelijk alles kunnen doen en versturen.

Gisteren wilde een of andere idioot zelfmoord plegen door zich dood te rijden. Dat deed hij dus op de B320. Collegas van jannick konden vol op de rem gaan staan en daardoor liet hij hen en ging weer terug naar zijn eigen kant om na de vrachtwagens van hen op een auto met daarin een vrouw frontaal te gaan. De vrouw heeft het niet overleeft. Deze klootzak dus wel.