Al in F1 sfeer

Vanmorgen wakker om half 8 en een rondje tv tot half 9. Ik kwam gisteravond maar met moeite in slaap en op het moment dat ik dacht ik ga er een poos uit ben ik toch in slaap gevallen. Een beetje koppijn nu. Het is koud met 14 graden , veel bewolking en af en toe een regenbui en veel wind. Het blijft zo wisselvallig met in het zuiden bv Spielberg wel betere vooruitzichten. Jannick en Meli zijn het hele weekend op Spielberg voor het RK. (F1) Ze hebben een klein popup tentje. Ik had hen mijn tent aangeboden maar ze vinden dat popup ding voldoende. Vorig jaar waren ze maar een dag.
Zo kijken of de oven warm genoeg is voor mijn broodjes. Ik heb een afspraak bij de huisarts maar ik wil wat eerder weg dan tref ik hopelijk Theresa bij school kan ik haar Zeugnis zien. Zij gaat half 10 uit en mijn afspraak is kwart over 10. Ik kom langs school op weg naar de huisarts.
We troffen Theresa bij school daar stond het vol met ouders en grootouders die de kinderen kwamen afhalen. Dan komt Theresa alleen en ik was zo blij dat wij gegaan waren want geen Ingrid te zien. Die was werken en Theresa moest met Belana mee waar ook geen moeder van te zien was die had helemaal niemand. Theresa heeft een super mooi rapport met 2x een 2 en de rest allemaal enen . Het geschreven verslag wat erbij was zag er super uit. Ik ben heel nieuwsgierig of Belana alleen thuis was. Dat denk ik bijna wel en dat wil ik dus uitvinden. Ik zei Theresa je had ook naar ons mogen komen en dan zegt ze dat mocht niet van Mama.

Oh we komen er beide niet goed vanaf bij de huisarts. Vooral Jan gaat het volgens de bloedonderzoeken niet goed maar zelf zegt hij nergens last van. Hij verliest weer bloed maar waar? Dus weer volgende week ontlasting elke dag even smeren en dan donderdag inleveren en een gesprek. Bij mij was te zien in mijn bloed dat er duidelijk problemen met de Pancreas zien mijn waarden zijn grenswaardig. Tja wat doen we eraan? Daardoor ook mijn suikerwaarde niet goed maar mijn waarden van de schildklier waren goed. Dat is toch wat.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten, morgen snel klaar want genoeg voor morgen over. Ik eet niet zo heel veel .
Dan om 13 uur F1 kijken. De hele middag is op Servus gevuld met van alles op en rond Spielberg. Er kwam ook een leuk fimpje van de Nederlandse school in Graz. Met Ankelien en Deirdre. Ik had Ankelien nog gesproken bij de ontvangst van de koning. https://www.facebook.com/nederlandseschoolsteiermark/videos/783511013020906/ Een les over Max.
Het is vandaag al een groot feest door al die Nederlanders, ze worden zeer geschat en gewaardeerd. Het is dus zondag uitverkocht en morgen op enkele kaarten na maar misschien ook al weg. Eigenlijk is het feest al op de donderdagavond begonnen.
Zo begint de Quali dus het weekend is begonnen.

Wij zitten nu ook de kwalificatie te kijken. Verheugen ons op morgen en zondag!