Vroeg dag, weinig slaap en goede vlucht

Nederland, Leiden

Vroeg dag, weinig slaap en een goede vlucht gehad. Om half 5 liep de wekker af en dat was vroeg. Om kwart over 5 stond Jannick bij ons en zijn we vertrokken naar Salzburg. We hadden wel veel later kunnen weg gaan maar het probleem is als er iets bij de tunnels aan de hand is ben je gewoon te laat. Dan maar veel liever vroeg.

Jannick heeft ons uitgeladen en die is terug gegaan. Onderweg was het tot aan de tunnels flinke mist en daarna niet meer. Op het vliegveld een rstig plekje gezocht tegenover de aankost terminal, er kamen toch geen vluchten aan. Na een poos gezeten te hebben koffie gaan drinken en dan naar het uitzichtplateau een beetje uitwaaien. Het zag er goed uit de lucht werd blauw en de zon kwam al door. Dan maar door de controle en daar weer wat rondgekeken, was niet veel dus maar weer zitten.
Het vliegtuig kwam aan mensen eruit en weer mensen erin. Beetje gedommeld tijdens het vliegen, er kwam steeds meer bewolking en dan dikke lagen dus veel zag je niet meer. De landing in Amsterdam was ook probleemloos ondanks de wind. We hadden eigenlijk gelijk de trein naar Leiden en hij stopte nog op de Vink ook dus vlakbij Erna. Als je daar naar buiten komt zit er een hele lekkere patatzaak dus Jan zei ddan maar gelijk een patatje halen ik heb een beetje honger. WAs ook al weer 12 uur. Dikke pech gesloten dus. Doorgelopen en Manfred was thuis. Die heeft koffie en broodjes voor ons en zichzelf gemaakt. Voel me wel brak nu.
Manfred is nu nog wat doen aan de nieuwe babykamer voor zijn kleinkinders die eraan komen. Want Erna gaat 1 dag in de week op ze passen. Erna werkt vandaag dus die nog niet gezien.
Al met al door de zomertijd nog minder geslapen dan weinig.
Zo maar eens kijken hoe we morgen in Pijnacker komen om de auto bij Angela en Bert op te halen.