Druk druk druk en mooi nazomer weer

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Maandag 14 september

Gisteren was het erg slecht weer, we waren even bij Carolien en Haje langs gereden. We dachten dat ze zaterdag thuis zouden komen. Maar er was niemand en toen we terug reden zagen we de auto aankomen. Kwam Caro net uit Holland gereden zonder Haje , die nog een sollicitatie van de week heeft. Dus succes Haje!!
We zijn nog even koffie gaan drinken bij Gerhard. Jan heeft later Jannick opgehaald.

Vandaag weer slecht weer en als het even een beetje opklaart zie je de sneeuw op de bergen liggen, het gaat zakken naar 1500 meter. Jannick moest al om 7.30 op de set zijn en was pas rond 18 uur klaar. Hij heeft figurantenwerk gedaan, en als werkklusje op een echte motor gereden met toestemming van de politie. Hij was de enige die zich met die motor uitkende.
En die moest warm gereden zijn voor die op de set gebruikt kon worden. Dus heeft hij lekker door Ramsau getoerd. Jannick heeft nog helemaal geen motor rijbewijs maar het hij is al een echte Steier die op alles kunnen rijden wat rijden kan. Ook mocht hij steeds een mooie rode mercedes cabrio van de set weg brengen en halen. Jannick is de enige niet hoofdrolspeler die samen met de hoofdrolspelers aan tafel mag zitten. Ze hebben hem werk aangeboden voor volgend jaar zomer en hem gevraagd om samen een keer een biertje te gaan drinken. Hij heeft volgend jaar eindexamen en is dan klaar met school. Dus het zou theorethisch kunnen om zomers te werken , ik heb wel gezegd alleen als je het diploma haalt. Dan vind ik het prima als hij een jaar stopt met school om voor de NDF te werken. Er zijn dan weer meerdere filmprojecten. Het is nu vooral school en daarnaast de sport. Dan ligt het aan welke aangeboden hij krijgt hoe het verder ingevuld wordt.

Ik heb samen met Jan even wat boodschappen gedaan en ben naar de sportschool geweest.

Ik heb net Kirsten getroffen op internet en heb de echofoto,s van mijn ………..kleinzoon!! gezien en gedownload.