Druk, dagje 8

Nederland, Capelle ad IJssel

Gisteren alleen een luierdag gehouden, we worden ook een dagje ouder. Maar weer een heerlijke dag met Liduina en Jeroen.

Vandaag maakte Liduina ons om half 7 wakker omdat ze klaar waren om weg te gaan. Laatste instructies en aanwijzingen, afscheid genomen want we zien elkaar in deze vakantie niet meer. We hopen dat ze aankomende winter wel naar ons toe kan komen.
Het weer zou vandaag een stuk minder worden dan de afgelopen dagen. We mogen tot nu toe echt niet klagen.
Vannacht was weer eens een nacht met buikpijn en mij niet lekker voelen, ik denk de straf dat ik gisteravond borrelnootjes heb gegeten of ergens mijn medicijnen niet hebben gepast. We zijn nog even terug gegaan in bed en om 8 uur opgestaan.
Theresa loopt rond in een nieuwe broek die zit helemaal strak en aan de bovenrand kon ik die ook smaller maken. In de broek zitten van die kapotte stukken die dan bij elkaar gehaald zijn. Ze vindt het geweldig. Ja kleine meisjes worden groot en krijgen zo hun eigen ideeen. Liduina had onze was gedaan en gevouwen en gestreken. Dat laatste doe ik meestal niet. We worden goed verzorgd en vertroeteld. Voor de kinderen staat er een tasje met van alles en nog wat. Op de tafel een envelop met geld voor het eten vandaag of ik mag het voor de kinders gebruiken. Dat laatste doe ik dan maar. Ik hoop dat hun vakantie ook een beetje mee zit wat het weer aan gaat want ze gaven voor Polen ook niet het beste weer op. Maar later in de week dan toch wel weer beter. Vakantie is toch altijd wat je er zelf van maakt.
We vertrokken op tijd naar Utrecht en we kwamen voorspoedig in het centrum aan en volgden bordjes parkeren jaarbeurs/Beatrix er was genoeg ruimte. Dan stonden we daar tussen hoge gebouwen in aanbouw en we hadden geen idee waar we stonden. Dus dat even gevraagd en zie we liepen naar het centraal station maar hadden nog geen enkele blik van herkenning. Wat enorm veranderd daar. We hadden nog iets tijd dus een stukje erin gelopen en bij de Primarkt naar binnen. Theresa heeft van haar deel van het geld een huispak gekocht en een sweater beide in de uitverkoop. Dan snel terug gelopen en onder tussen Maureen gebeld en zie ze kwam naar wij stonden. Dan samen een stukje terug gelopen daar stond Ronald. Met zijn allen koffie drinken en goh we hebben elkaar zo veel jaren niet gezien. Allemaal ouder en kwaaltjes rijker maar nog steeds allen ons zelf. We hadden niet heel veel tijd dus we zijn om half 2 terug gaan lopen naar de parking. Vandaar naar de A12 en zo waar probleemloos in Gouda waar op de hoek Graaf Florisweg nog steeds een patattent zit. Theresa werkte een broodje hamburger en wat patat naar binnen. We zaten op het terras en we waren mooi op tijd bij Bianca. Daar was Dennis ook dus dat was 2 vliegen in 1 klap en uiteraard Nina en Bo die beide een erg mooi rapport hadden.
Helaas weinig tijd dus op weg naar Capelle en wat een geluk dat we ruim ingepland waren want we reden op de A12 gelijk in de file tot we bij Nieuwerkerk eraf gingen. Dan zeg ik hier links tegen Jan en hij nee hier is het niet en we reden dus er aan voorbij en het kostte enige moeite om weer terug te komen maar klokslag 5 thuis. Dan zie ik dat ik mail heb en dat het nummer verkeerd er op staat ipv 321 alleen 32. Wijzigen ging niet dus gebeld en nu hopen dat het goed komt.
Theresa zit al in haar huispak en is zielsgelukkig . We zitten vol spanning want Jannick gaat vannacht rijden. Dan heb ik pas rust als ze zijn aangekomen.

Wauw, een dat is ook wel een heel mooi huispak!!!