En dan is het weer mooi weer

Vanmorgen pas om half 10 wakker nadat ik extreem laat in slaap ben gevallen. Ik kon mijn geest niet stil krijgen.
Om half 12 eens beneden kijken want normaal zie ik nog wel eens iemand voorbij schuiven. Alles goed beneden en Jannick is een dagje met het RK naar de Galsterbergalm. Het gaat hem goed en schijnt geen last te hebben.
Theresa had gelukspopjes van woldraadjes voor ons gemaakt en eentje hangen we in de nieuwe auto als we die hebben. Ze had ook nog wat geverfd voor ons. De grote verrassing die ze voor ons had was dat ze weer een graad hoger is bij de Karate , ze heeft nu de groene band.
Uiteraard zijn we weer heel trots. Schopte ik met mijn voet tegen een rand en hoek van een kast en heb een dikke blauwe teen nu. Oerstom maar kan het niet meer veranderen.
Ik had Pizza gemaakt en omdat we laat waren opgestaan ook laat aan de Pizza. Ingrid kwam met de kinderen maar ik zei haar geen probleem ga zitten en drink koffie. Ze had haar was in de droger gedaan en ondertussen zit mijn was erin. Jan moest ik porren en hij heeft nooit iets nodig , ik houd van planning en het bedenken van wat eventueel nodig is. Hij niet, dus nu de winkels dicht en het gaat niet wat hij wilde en hij wil geen raad van anderen dus net mij boos gemaakt. Ik had hem gezegd zet eerst het deurtje in elkaar en als je niets hebt om het vast te zetten dan kunnen we dat halen voor de winkels dicht zijn en schroef zo veel mogelijk uit elkaar dan heb je meer plaats. Als het niet daarmee lukt kan je met het deurtje afmezen wat we nodig hebben en kan je de bodem doorzagen dan komt de zijkant los. Dan kan je op je gemak het deel van de bodem van de zijkant schroeven . Maar nee hij kan niet bij een schroef om het los te maken, haalt zijn boormachine en probeert de schroef eruit te boren dat gaat dus ook niet dus nu zit de schroef vast kan niet meer eruit gedraaid worden . Hij is alleen maar negatief en problematisch en ik heb even een sik van hem. Haalt zijn vinger open omdat hij probeert te forceren , een klein wondje een groot bloedbad met zijn bloedverdummers. Dus Ingrid had gekeken en ik heb hem verbonden. Ondertussen zitten zijn arm en handen vol met bloeduitstortingen ook door de bloedverdunners maar Jan is Jan en dus eigenwijs.

gefeliciteerd Theresa met het behalen van de groene band