Zeer warm zonder zon

Vanmorgen tegen achten wakker en ook maar opgestaan. Ik was al klaar maar Jan stond nog onder de douche toen Jannick kwam vragen om de auto weg te halen want dt keer stonden wij achter Ingrid. Daarna zijn ze naar Murau gegaan waar ze naar de Action gingen en Jannick heeft in ieder geval printerinkt voor me gevonden. Dat scheelt mij meer dan 30 Euro en het zijn extra vullingen. Zij gaan naar Stadl an der Mur waar Edith en Harry wonen want Leonie is jarig.
Het is zeer zwaar bewolkt maar wel 25 graden.
Wij besloten om toch nog even naar Liezen te gaan want ik wilde bij de Mediamarkt langs. Ik had mijn mediacard bij me en ging er van uit dat ze daarmee wel konden zien welke wasmachine ik gekocht had. Maar eerstens de jongen wist van toeten nog blazen en nee dat kon alleen met de rekening. Dus wanneer ik weer in de buurt ben de papieren meenemen. Dan nog even Lidl en Penny en klaar waren we weer. Jan wilde grasmaaien maar er zat geen benzine meer in. Geen idee wat hij nu aan doen is.
Eind van de middag kwam de familie terug en Jannick moest naar zijn nachtdienst bij het RK. Blijkt dat ze vandaag het brillenglas van Theresa in Stadl hebben gevonden. Ze had wel een nieuw recept gekregen dus het nieuwe glas kostte maar 20 Euro.
Nu tegen 7 uur en het rommelt aan alle kanten en het is zeer zwoel en veel wind en net wat spetters.
Morgen weer een dag en het mag wel en dagje met iets minder warmte zijn.