We hebben sneeuw

Wakker van de wekker om half 7 en Theresa gewekt. Die kwam boven met al haar spullen en even later Jannick die zei ik miste haar in bed. Hij was in de badkamer toen ik Theresa wekte. Hij moest wachten tot Meli thuis kwam met de auto. Hij wilde eigenlijk met die van ons gaan maar dat kwam niet uit omdat wij in de middag Theresa in Mittenberg ophalen en dan naar turnen brengen. Jannick heeft na werktijd een afspraak bij de advocaat. Dat is in Schladming. Meli komt uit de nacht en het moet dan net aan gaan.Jan bracht Theresa weg naar school.
Nu gaan wij het vakantiehuis in Prenten op orde brengen.
Er was sneeuw voorspeld dus we zijn vroeg gegaan want we komen als de sneeuw blijft liggen niet zonder kettingen boven. We reden tegen half 9 weg en het was nog droog maar in Prenten begon het al te sneeuwen en hard ook. We reden tegen half 11 daar weg en toen werd het bij ons ook al wit.
Eerst gaan douchen en dan aan de koffie met lekkere gevulde speculaas bij de Hema in Graz meegenomen. Helaas bijna alle sinterklaasdingen al uitverkocht.
Ik ben eten gaan maken. Ik heb bami met garnalen gemaakt, eitjes gebakken, kroepoek en emping gebakken , gefruite uitjes , atjar en sambal badjak erbij. Heerlijk vind ik dat.
Nu even niets meer.
Dan later de was gedaan en opgeruimd. Eind van de middag moesten we Theresa ophalen. Het was donker en het sneeuwde nog steeds . Ik was blij dat we haar op Mitterberg waren en we weer terug konden gaan. We reden langs de Turnsaal dus dat was makkelijk om Theresa af te zetten. Dan wij door naar huis en een uurtje later heeft Jan haar daar afgehaald. Niet veel later kwamen Meli en Jannick thuis dus nu zijn we tot morgen weer alleen.