3. Adventssonntag

Vandaag branden drie kaarsjes,
drie vlammetjes van licht
vertellen van het Kind dat komt,
is dát geen mooi bericht?

Wakker om 9 uur , ik was wel een paar maal eerder wakker door de sneeuwschuiver. Ja we hebben weer een aardig pak sneeuw gekregen. Het is wrang dat de omstandigheden voor skien ideaal zijn . Theresa kwam boven en zei Mama komt niet en Sabrina ook niet. Sabrina is ziek en ze moet zich overgeven.
Ik heb van Ingrids moeder grote broden gekregen , Een soort krentenbrood en een soort Apfelbrood. Ik denk een 4 kilo bij elkaar. Dat is even dooreten.
Ingrid heeft nu wel ook aan haar moeder verteld dat ze uit elkaar zijn en die was zeer verrast. Haar broer en zus wisten het al langer.
In de morgen begonnen met de rest van de kerstversiering en jan aan het werk gezet om te helpen ophangen. Dan middageten gemaakt een grote pan bami met paksoi en chinese kool. Nog wat over voor morgen. Dan pimp ik het op met een gebakken ei.
Dan heeft Jan alles weer op de zolder gezet en even gestofzuigd voor mij. Ik ben tevreden voor dit jaar. Formule 1 kijken en het lijkt erop dat Max deze keer gaat winnen.
Ingrid kwam vragen of ze morgen dan Sabrina thuis kan laten , ze gaat dan met Theresa naar Brück .Ik zie morgen wel. Ik moet echt naar Ramsau om mijn vlees voor de kerst op te halen.
Ondertussen heeft Max inderdaad gewonnen zeer verdiend toch een sterk seizoen voor hem.
Ik heb mijn 3e was in de droger, mijn bed weer schoon en de rest in de kasten.
Ik ga lekker vanavond in bed tv kijken, ik blijf maar moe en futloos.

Hoe goed voelt het om eerst het Nederlandse volkslied en dan het Oostenrijkse te horen.

Het was wel een saaie race, maar hij heeft verdiend gewonnen. Max sluit het jaar mooi af.

Liduina 2020-12-13 16:11:14

Heerlijk al die sneeuw

Erna 2020-12-13 16:15:41

Geweldig he!!! Lex zat met zijn Max-pet op te kijken. (Die had hij afgelopen week van vrienden gekregen) Mooie afsluiter van het seizoen.