laatste maandag van het jaar

Vanmorgen al vroeg wakker en een beetje ontbijt tv. Om 8 kwam Selma. Een schattig lief meisje van 9 maanden en heet Selma. Het campingbedje bij Ingrid gehaald althans die moest eerst nog uit de auto. Dan kwam Jannick hem boven brengen en maar goed ook hij had hem snel in elkaar. Hij dronk nog een koffie en weg was hij weer. Zo lang geleden en ze zijn vaak allemaal anders. Ze is Nederlands met een Bosnische achtergrond en woont in Rotterdam. Mocht iemand een gastouder daar weten meldt het mij want ze zoeken er eentje vanaf maart. Haar Mama is vandaag skien op Tauplitz. Ze hopen daar op minder drukte op de Piste dan op bv Kaibling.
De Familie van beneden zijn met zijn allen naar Liezen.
Selma heeft pap gegeten, thee gedronken en is nu jengelig om half 11. Waarschijnlijk moe maar ze geeft er nog niet echt aan toe. Dat is toch gelukt maar ze sliep niet al te lang. Weer wat eten en drinken en een poepbroek.
Om 2 was haar moeder er weer en gingen ze weg. Dan bleek er nog een speeltje achtergelaten zijn dus of wij moeten tijd vinden of zij moeten tijd vinden. Ze zitten in Hausl am Wald in Mitterberg dus niet ver.
Vanmiddag thee van Ingrid gekregen die mij moet helpen maar ik kreeg een aanval erna , maar meestal wordt het eerst erger voor het milder wordt. Nog steeds stemproblemen lijkt wel of er droog zand op zit. Zo lang ik niet praat geen aanval op de thee na. Toch straks nog maar een kopje nemen.
Met Ingrid afgesproken dat wij morgen vroeg zorgen dat Theresa op de Ritisberg in Ramsau is om 9 uur en we eerst Zoe ophalen. Dan gaan wij boodschappen doen en dan 11 ur Theresa halen. Ze gaat daar morgen met de Skiclub Gröbming skien. Het alternatief was dat wij de hele morgen Sabrina zouden hebben maar dan kan ik mijn boodschappen niet doen. Dus dit was het betere aklternatief. Jannick zou 2 weken vrij zijn met morgen 1 nacht invallen. Dat is nu vanaf morgen ook donderdag vrijdag en zaterdag werken maar dan wil hij wel de maandag vrij zijn want dan heeft hij Eisstock toernooi. (driekoningen)
Zo kan je van alles plannen maar het is uiteindelijk altijd weer anders.
Ze hebben beneden dat spel voor de Nintendo met dat ronde ding en wat om je been en dan moet je sporten. Ik moets er wel om lachen want Jannick was begonnen deed alle oefeningen en liep toch nog 500 meter hard op zijn plaats. Komt wel beweging in zo.
Ik vrees de vraag Oma kom je ook meedoen?
Het was vannacht weer minus 8 en mooi weer overdag met zon maar het werd niet zo warm als de afgelopen dagen en toen om half 1 bij ons de zon achter de berg verdween werd het al snel 0 graden.

Een hele fijne jaarwisseling met zijn allen en een gezond gezellig en een gelukkig 2020 🍻🥂🍹🎇🎇🎇