Rustig en stil

vanmorgen pas om half 9 wakker, ik voel me wel wat beter dan gisteren maar het is nog niet weg. Douchen ontbijt gemaakt en Jan eruit gerukt. De bedden afgehaald en de eerste was is klaar en ga ik in de droger doen dan kan de volgende was erin. Het normale leven heeft toch een aanvang gemaakt.
Het sneeuwt opnieuw vandaag al is het niet heel hard.
https://www.facebook.com/reinsepp/videos/10215519231084976/ Het filmpje van Gröbming door het jaar 2019 Voor heel oplettende en goede ogen zijn Jan en ik meermaals te vinden.
Ik kreeg een appje van Trixi , ze gaat naar Niederösterreich verhuizen en bij haar vriend wonen, Ze hoopt dan een eenvoudiger leven te krijgen. Alleen met een schoolgaand kind en dan ook moeten werken lukt niet . Ik snap ook niet waarom je maar 2 of 3 jaar geld krijgt voor opvang afgezien ik weet van Suzanne dat het AMS haar ook geen geld meer geeft als ze de kinderen bij mij brengt. Ze moeten verplicht naar een Tagesmutter en die zijn hier niet of in ieder geval niet genoeg en je moet maar iemand vinden die het in de weekenden en de feestdagen wildoen. Die Tagesmutters willen het niet.
Ze willen mij geen cursus laten volgen wat eigenlijk niks voorsteld maar tja hier zijn vrouwen na hun 60, afgeschreven.
Ze heeft me gelijk gevraagd of Doninik morgen 4 uurtjes bj ons mag komen. Wat goed is.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten en opgeruimd.
De wassen zijn bijna klaar , de vaatwasser is weer klaar, alleen het bed nog opmaken. Dan was het voor vandaag wel weer genoeg.

Schrijf ik over oppassen krijg ik een berichtje binnen van iemand uit Schladming. Of ik wil bellen want ze zochten oppas. Dus gebeld en ze vroeg waar ik oorspronkelijk van ben dus Nederland. Zegt ze oh dan kan ik je de moeder gelijk geven die is Nederlands. Die willen gaan skien en ik krijg dan een 9 maanden oude baby om op te passen. Misschien ook maandag dus vooruit maar. Het voordeel als je eenmaal werkt voor zo´n hotel dan komt er misschien meer werk. Dus morgen niet kinderloos.Komt gelijk de volgende binnen dus maar eens kijken . Die willen thuis bij hen in Mittenberg. Eerst maar eens kijken.