De tweede helft 2019 begonnen

Vanmorgen was ik vroeg wakker en bij de tv ingedommeld tot Ingrid kwam. Sabrina kwam bij ons en bleef ook de hele dag. Ingrid had eerst Theresa naar de Kiga gebracht en ging daarna samen met Jannick de zonwering in Liezen halen. Jannick dacht moet kunnen met eigen auto van Ingrid. Maar met de verpakking was het 5 meter. Ze hebben het thuis gekregen. Jannick ging omkleden en naar Radstadt waar hij zijn motorlessen heeft. Ingrid ging Theresa weer ophalen en daarna met haar naar het afscheidsfeest van de Kiga.
WE hadden het bad weer op het balkon gezet voor Sabrina en na verloop van tijd was ze het zat en dat kwam goed uit. Overal rondom Gröbming onweer en je zag de buien hangen . Tot half 5 niets bij ons maar dan kwam het toch. Ingrid kwam tegen vijven met Theresa thuis. Toen sliep Sabrina bij Jan en gewacht tot ze wakker werd. Ook Theresa moest dan weg wat ze niet leuk vond.
Helaas heeft Theresa geen plek gekregen in de muziekklas een beetje wrang dat de kinderen die geen muziek opn de Kiga deden wel een plaats kregen en ik geloof niet dat het een eerlijke keuze is. Theresa wordt altijd als klein enz. gezien. Maar ze mag fijn met de andere kinderen uit haar groep blijven (wat ik niet als een enorm voordeel kan zien)
Sabrina begon pas om 4 uur om Mama te vragen.
Jannick is nog niet terug dus daar weet ik verder niets van.
Erna gefeliciteerd en ook Manfred nog.