Van alles en nog wat dag

Vanmorgen was ik vroeg wakker een beetje dutten en dan om 6 eruit. Babyfoon aan en douchen. Daarna hoorde ik Sabrina dus naar beneden en beide kinders naar boven en aankleden. Jan heeft ontbijt voor Theresa gemaakt en ik voor Sabrina en het haar ook gevoerd. Dan 7.15 tijd voor Theresa om te gaan en dan loopt Opa een klein stukje mee. Om kwart voor 8 tijd voor Sabrina om te gaan. Opa bracht haar weg met de kinderwagen. Als Opa terug komt gaat hij pas douchen. Dan zijn we tegen 9 zelf helemaal klaar. En het gevoel dat je er al een dag op hebt zitten. Dan is het tijd voor een kop koffie.
Ik blijf maar hoppelen met mijn voet en vooral traplopen een probleem niet het naar boven gaan maar het naar beneden lopen.
Het is dikke mist en vochtig buiten, ik denk geen mooi weer vandaag het is plus 2 graden.
De Oostenrijksezenders waren ineens allemaal weg op de tv in de huiskamer, Jan alles uitgezet , de kaart in het slot gecontroleerd maar helaas pindakaas moeten een nieuwe kaart kopen. Ze zijn maar 5 jaar geldig dus hoppa weer 45 Eurootjes. Over internet besteld bij de ORF. Het kost veel geld om tv te kunnen kijken en dan moet je ook nog kaarten kopen anders heb je geen Oostenrijkse zenders. Dat bracht me op het idee om gelijk even de Gis te controleren en die loopt nog tot 2023 . Dan ook gelijk de GKK Rezeptbefreiung gecontroleerd en ja hoor die van Jan loopt nog tot 2023 maar die van mij is over 14 dagen afgelopen. Dus ook daar voor gebeld want met de Corona is veel niet open. Ik kon de papieren over internet downloaden (invullen ging niet) .Er ging van alles mis en ik had er even een dikke strot van dus dan maar vanmiddag verder. Jan ging Sabrina halen en die heb ik snel wat te eten gegeven en ook Jan eten gegeven. Andijviestamppot met gehaktballen. Dan kwam Theresa thuis maar de deurbel ging en het was Silke voor Sabrina. Maar die had net haar luier volgepoept dus eerst dat en dan haar naar beneden en zie Ingrid was ook thuis gekomen. Dus Ingrid en Sabrina eten gegeven en dan om half 2 eindelijk de rust weer gekeerd en ik opnieuw aan de papieren en het voor elkaar gekregen. Morgen in de bus bij de GKK in Schladming doen. Is het half 1 komt de zon door en een half uurtje later weer weg achter de berg helaas. Dat is het nadeel van bergen in de herfst en winter. Maar ik heb nog meer administratieklusjes wachten. Ze vragen hier altijd om dingen die we niet hebben. Wij krijgen niet elke maand een loonstrook en we krijgen geen bankafschriften van de Nederlandse bank dus altijd improviseren en hopen dat ze het nemen. Nu half 3 en een kop koffie.
Omdat het nog niet genoeg ellende is mag Jannick weer in Quarantaine, ik had hem gebeld want hij zou vandaag of morgen weer komen voor de kinderen. Nu moet hij blijven werken tot er Bescheiden zijn en dan moet hij verplicht thuis.- Dit keer is Heinz de vader van Melli positief en haar Oma wat niet zo goed is. Jannick zei we hebben nauwelijks contact maar we wonen in hetzelfde huishouden. Dan zou hij net weer worden vrijgelaten als het weekend dat ze zouden komen er is. Tenzij ze ook ziek worden. Er is geen houden aan. Ik probeer al dagen een afspraak bij de huisarts te krijgen maar kom er dus al dagen niet doorheen. Nu dus mail gestuurd en hoop dat het zo wel lukt.
Eind van de dag kwam daar antwoord op de praktijk had 2 dagen zonder assistente gezeten. Maar ik heb mijn afspraak voor vrijdag. In de tussentijd toch nog 2 wassen gedaan en ze liggen alweer in de kast.
Avondeten en niks meer.

Gatver, het houdt niet op.... Dat is het vervelende van die Corona. Sterkte maar weer voor Jannick!