dag 7 dagje Leiden

Nederland, Leiden

Lekker geslapen en we moesten op tijd op dus om 7 uur ging de wekker. Met de trein naar Schiphol om 9 uur mijn paspoort ophalen. Dan even kijken waar we voor morgenochtend met Malcolm hebben afgesproken en weer terug met de trein.

Lopen we de tuin in gaat mijn telefoon dat er in ieder geval 1 bril klaar was. We hadden om 12 uur afgesproken met Diane en Jordy en ik kreeg een berichtje dat ze nog in de file stonden.
Daarna met zijn allen naar de stad. Op de Haagweg geparkeerd want zij kan niet in de parkeergarage staan. Vandaar met het busje naar de stad. Over de Haarlemmerstraat en daar mijn bril opgehaald dan naar de markt. In de Waag koffie gaan drinken met wat lekkers erbij. Leuke locatie .
Dan naar de telefoonhoesjesverkoper op de markt en hij wist gelijk wat we nodig hadden en ik ben helemaal blij ook Jan heeft er eentje uitgezocht. Diane vond er eentje mooi maar die was er niet voor haar mobiel. Dan over de markt en Korenbeirs naar de Burcht. De burchtronde gemaakt en in het Koetshuis wat gaan eten.Het was heerlijk en we konden op het terras eten. Rondom 17 uur waren we weer terug , afscheid genomen van Jordy en Diane.
Dan ook weer lekker eten bij Erna en Manfred. Weer een fantastische dag gehad en helaas de laatste dag.

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad ! Goeie reis terug morgen. Groetjes Anja en Rob.

Anja 2016-04-02 20:39:06

Fijne reis terug zussie en zwager xxxx