Thuis

Italië, Venetien

Zondag 22 mei
Opgestaan, ingepakt en schoongemaakt. Het was snikheet en een prachtige dag. Afscheid genomen van onze buren en weggereden. De file naar het schiereiland was enorm , en wij vonden het al heet om in de auto te zitten maar wij gingen de goede kant op. Probleemloos naar huis gereden.
Bij de Dolomieten staan de rivieren helemaal droog en er was brand in de Dolomieten. Er kwam een blusvliegtuig over en tussen de tunnels was het helemaal dicht van de rook.
Richting Oostenrijk kregen we bewolking die steeds meer toe nam en vlak voor Flachau kregen we een gigantische regenbui. Daarna zeer bewolkt tot thuis. Omdat we langs de McD in Haus kwamen en het net voor dienst begin van Jannick was zijn we even daar gestopt en kon ik hem even knuffelen.
Toen hij in de nacht thuis kwam ben ik nog even opgestaan en hebben we samen wat gedronken en wat bij gepraat.

23 mei 2011 12:07 | Door: Annemarieke Jullie hebben wel onwijs mooi weer gehad. Alle foto's zien er echt prachtig uit, ja zelfs de foto's van de regendag!