Begonnen met sloop bad

Montag 18.April
Duidelijk ander weer vandaag, nevelig en het regent tot hozen af en toe.
Ik de badkamer leeg gemaakt als voorwerk en Jan is begonnen met het bad wegbreken. Wat gelijk bij mij ergernis afroept omdat hij met blote voeten in sloffen, zonder veiligheidsbril en zonder handschoenen eraan begint. Ik kan daar niet tegen heb het hem nu meermaals gezegd en ben weg gelopen.Wat een ongelooflijk eigenwijze man.
Jannick is vanmorgen vroeg naar Linz vertrokken met collega´s en komt als het goed is woensdag terug.
Theresa is naar de Kindergarten en Ingrid geen idee . Heb haar wel gezegd dat het misschien wat lawaaierig wordt.
Ingrid kwam zeggen dat ze naar de arts ging en had alvast gekookte spaggetti voor me dus net even de saus gemaakt en klaar zijn we voor het middageten.Het gaat niet lukken om het bad er vandaag uit te krijgen en we zullen extra tijd moeten inplannen om de wanden en vloer te laten drogen want het is allemaal drijfnat en de schimmel zit er tussen. Bij alles wat we aan die kant weghalen is water in , tussen of onder. Geen luxe dat we dit zijn gaan doen misschien komt daar het vocht in Theresa´s kamer vandaan want je weet nooit hoe het vocht zich een weg zoekt. Zij dachten dat het de koude buitenmuur was omdat ze aan de koude kant haar kamer heeft. Ook was er vocht in hun inloopkast en die ligt tegen de zelfde muur maar dus ook aan de kant van onze badkamer. Zit ook eens niet een keertje mee. Alles is aan elkaar gelijmd en gevuld en wat dan ook geen doorkomen aan. We hebben al heel wat puin en troep eruit gehaald. Jan denkt dat we de Hilty niet nodig hebben maar dat we het werk met de flex kunnen klaren. Zo eerst maar eens aan tafel want het is ondertussen al 12 uur. Ik weet zeker dat we als we het achter de rug hebben kunnen lachen maar nu nog niet.
Ondertussen is Jan weer naar zijn werk en morgen weer een dag denken we dan maar.
Ook nog een lichtpuntje mijn nieuwe hoeslakens voor de dekbedden zijn gekomen, zitten al in de wasmachine ben er content mee.