Super weer vandaag

Ich bin der gute Nikolaus
und komme heut zu euch ins Haus.
Ich bring euch gute Gaben.
Daran mögt ihr Freude haben.

Heiliger Bischof Nikolaus,
bring Fried und Freud in unser Haus.
Sei uns willkommen, tritt ein,
dann wird der Abend festlich sein.

Liedje of gedichtje van de Kiga.

Vanmorgen kwam alleen Theresa snel de schoenen inspecteren van haar en Sabrina. Dan moest ze snel weg. Later kwam Ingrid met Sabrina koffie drinken en daarna weer een deel poetsen in de keuken. Jan de kastjes gedaan waar ik niet bij kan die zijn boven de spoelbak . Dan de bovenste kastjes leeggehaald en schoongemaakt doordat waar apparatuur in staat openingen aan de bovenkant zijn worden die ook vettig.Dan mijn ovendeur van binnen en buiten met de Kärcher en dan was het me wel weer genoeg. Daarmee krijg ik het best mooi schoon. Middageten maken en samen met Jan eten. Jan is beneden het onderstel voor onder het speelhuis aan het maken wist niet wat ik zag maar ja dat gaat prima alles binnen maken en dan kan ik het ook binnen verven. Super man af en toe.
Dan het pakje voor Marjanne ingepakt, het grootste probleem een passend doosje te vinden maar in de kelder vond ik er eentje. Dan even gekeken wat het kost bij de Post want ik kreeg laatst bij het pakje van Dennis zowat een hartverzakking met bijna 17 Euro voor een heel klein pakje maar dat kwam er nu op internet ook uit. Maar we hebben nu een afgeefpunt van DHL maar dan moet je alles over internet doen dus even gekeken en konm dan op 8,90 Euro huuuuu dus account gemaakt , besteld en betaald en dan uitprinten dus zo ga ik met Jan mee die zet me af bij de MEZ en dan loop ik samen met theresa weer terug . Die kwam net boven dus gezegd je mag wel blijven maar Oma moet even een pakje wegbrengen en ze wilde wel mee en Mama vindt het goed.
Het was helemaal gelukt met het pakje dus Marjanne het is onderweg. En inderdaad voor de helft wat de Post vraagt en ze garanderen veel snellere bezorging want wil je het sneller dan moet je bij de Post er nog bovenop betalen. Dan waren we even bij de Unimarkt en dan naar de Spar gelopen en uiteraard toen we langs de Carla kwamen wilde ze daar naar binnen. Kreeg ze ook nog een olifanten hoed/muts waar ze helemaal blij mee was van de dame die allerlei nieuwe binnengekomen spullen aan het prijzen was en die legde haar uit hoe dat werkte met zo,n apparaat. Dus ze kwam weer helemaal blij naar buiten met haar verkleed muts. Dan naar huis gelopen en even later kwam Jan ook al thuis. Theresa bleef boterhammetjes meeeten en Sint journaal en zingen bij de schoen en weer naar beneden.
We kregen vandaag Post van de Krankenkasse en Jan heeft niet te veel verdiend en hoeft dus ook niet te betalen. Dus ook dit keer had ik weer gelijk en het AK niet.
Ik heb nog steeds mijn pakket van de Krankenkasse niet morgen maar eens gaan bellen. Zo blijf je lekker bezig.
Vandaag super mooi weer nadat de mist was opgetrokken en het werd in het zonnetje zelfs 18 graden helaas voor de sneeuw bij ons maar vanaf 1000 m ligt het er wel. De skipistes zijn open dus het winterseizoen is wel begonnen.

Melde wanneer het aan gekomen is☺