Gewoon even niets

Om half 10 wakker, ik was wel op een slaaptablet gaan slapen want ik wist van te voren dat mijn geest mij niet met rust zou laten. Ik ben teneergeslagen en ondanks de zon en de blauwe lucht kom ik niet tot een jubel gevoel.
Zo eerst maar eens een kopje koffee maken. Het leven heeft het nooit goed met mij gemeend. Maar ik heb er altijd tegen gevochten om niet neer te gaan. Maar naarnate ik ouder word is de veerkracht de rek eruit. Mijn lijf doet pijn en mijn geest wil niet meer. Jan is ook opgestaan , voor mij al lang koffie tijd en ik had gisteren nog puddingbroodjes gemaakt. Dus hij kon gelijk aanvallen.
Ik hoop dat ik maandag naar Schwarzach kan gaan voor mijn afspraak. Radstadt en St Johan in Pongau worden afgesperrt omdat daar een Coronacluster is vastgesteld. Ze vallen beide onder Salzburg maar liggen dicht tegen de Steiermark aan . Schwarzach ligt er tussen. Ik heb echt last van mijn hals en keel dus ik hoop toch van wel. Maar gezien mijn gesternte momenteel wacht ik maar af.
Vanmiddag nog aan Jannick gevraagd hoe en wat. We moeten vroeger weggaan dan naar Schladming waar bij de Tenne je kan laten testen. Als we negatief zijn kunnen we naar het ziekenhuis. Gelijk gevraagd of hij iets van Theresa wist want die moest naar de ortho vandaag in Liezen. Ze moet volgende week weer en dan gaan ze het behandelplan bespreken. Ze wordt dus wel gelijk aangenomen.
Ze hadden visite van de moeder van Meli. Meli was met haar naar het ziekenhuis en op de terug weg even naar hier want ze was hier nog niet geweest.
Ik heb niet veel gedaan alleen mij met de fotos bezig gehouden dat is zeer intensief en het verzet mijn zinnen.