Bijna weekend

Vanmorgen om 9 uur wakker maar wel tot 3 uur rondgelopen. Maar zo had ik toch nog wat uurtjes slaap. Sinds gisteravond alleen maar regen bah. Het regent niet hard . De natuur kan het denk ik wel gebruiken. Er valt nu af en toe een wat waterig zonnetje door het wolkendek. Met 7 graden ook niet echt koud.
We besloten om boodschappen te gaan doen , ik had geen conditioner meer en die ik heb wil is alleen in Liezen. Dus naar Liezen met eerst een stop in Stainach. Daar was het druk en wat ik wilde was er niet dus op weg naar Liezen-. Daar eerst tanken dan de Lidl , de Action en dan eten gehaald in de ELI. In Liezen regende het hard en toen we wegreden begon het met sneeuwen. Thuisgekomen was het beter al was de temperatuur wel gezakt en pas eind van de middag begon het bij ons ook te sneeuwen. Thuis ons lekkere eten opgegeten. Ik neem altijd XL Doner Kebab kost 50 ct meer is niet groter maar beter gevuld en vooral heel veel knapperige groente.. De boodschappen opgeruimd , de was aangezet, de vaatwasser aan en ik toch weer met de fotos ploeteren. Nu de droger nog aan en geen zin meer in de fotos want het schiet momenteel niet op. We hebben bij de Lidl een grote fles Trappistbier meegenomen die gaan we straks samen delen en een kaasje met wat crackers heb ik ook nog wel. Laat het weekend maar beginnen.