nieuwe mountainbike en toch nog winter

Oostenrijk, Pruggern

Ik had vorig jaar een prijs gewonnen in het Gouda 6 sterren stipendium. Het bedrag van 1000 euro was toen nog niet toereikend voor de trainingsfiets die ik nodig had. Eindelijk kon ik nu een mountainbike kopen. het merk Genesis en alles xt.Hij fietst geweldig, superlicht kan hem met 1 vinger op tillen.Echt super.kan niet wachten tot het fietstrainingsseizoen begint.ik ben er klaar voor. Jannick

Toch nog winter

De weersberichten kloppen , zelfs bij ons in Pruggern ligt al 30 cm sneeuw.in Ramsau op de camping hebben we de caravans uitgegraven daar lag nu al zeker 50 cm sneeuw.Het sneeuwt nog steeds en het zou de komende dagen blijven sneeuwen.We slipten met de auto in Ramsau maar konden gelukkig op de weg blijven.Gisteren zomers in korte broek en t-shirt in de tuin nu winter.Jannick is met Franzl en Bernhard aan het boarden op de Planai en Hochwurtzen.

20 maart 2007 11:50 | Door: Bjank Jullie ook alvast fijne paasdagen maar we zien elkaar tussen 2 en 12 april. Wat een schattig paasstukje. KUSSSSS

molenaar.ruesink 2016-06-02 14:00:20

20 maart 2007 11:52 | Door: Bjank Nou hier schneet het ook hoor haha! wel 3 millimeter. Maart roert zn staart. En trouwens leuk ja skype, moeten we vaker doen. KUSSSSSS