Alles weer anders

Vanmorgen werd ik gewekt door Ingrid met Sabina. Dan eerst een poosje in bed tv gekeken tot Mma terug kwam. Die wilde koffie dus opgestaan en eerst koffie gedronken. Dan ben ik gaan douchen en Jan was intussen al klaar. Om 9 uur vertrokken we naar beneden naar het hok van Jannick die er nu als een kamer begint uit te zien. Jan nog dingen opgehangen en ik weer sorteren en ruimen. Om 12 was ik naar boven gegaan om eten te koken.Dan ging de telefoon dat de jongens toch niet komen. Suzanne heeft zich ziek gemeld en Aron was al thuis. Ze kon niet wat eerder bellen daar baal ik dan van want nu was ik al aan het eten bezig. Ze komen dan morgen ook niet.
Na het eten met Jan even zitten en om kwart voor 2 kwam Sabrina weer want Ingrid ging met Theresa naar de Volksschule. Ze bleef weg tot kwart voor 5. In de tussen tijd gingen de alarmen . Theresa was waanzinnig enthousiast over de school. Ze staat in principe voor de muziekklas ingeschreven. Er is een gewone klas en een klas met een speerpunt muziek.
Sabrina begint nu in haar loopwagen staande te lopen en ze heeft ontdekt dat ze dan bij veel dingen met haar handen kan. Ze maakt in 5 minuten een gigantische troep met haar speelgoed. Maar ze heeft ook een poos bij Opa en daarna bij mij gezeten. Ik stijf ingeklemd omdat ook Fiep erbij wilde liggen. Het is nu bitter koud en het vriest al een paar graden en af en toe wat sneeuwvlokjes. Er was vandaag veel wind wat het ook onaangenaam maakte .
Zo is de dag weer voorbij op naar de volgende.