tropisch

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Donderdag
Het is hier tropisch en afwisselend zeer zwaar weer. Gisteravond was het heel hevig de ene inslag na de andere. We begrijpen nu wel waarom die blitzschutz aan de telefoonleiding verplicht is. Gisteren kwam de monteur en heeft alles gecontroleerd, alles was aanwezig en werkte naar behoren. Dus de verklaring gelijk door gefaxt. Maar het kan nog tot 3 juli duren voor er wat gaat gebeuren. Dus balen zonder internet.
Langzaam aan wordt het huis bewoonbaar. Het gaat langzaam aan en dan hier en dan bij Jannick wat doen en tussen door onze werkzaamheden aan de tuin en het huis .
Jannick had vanavond de bijeenkomst voor skileraar en hij heeft ingeschreven. Het is van 7 tot 18 juli en praktijk op de gletsjer .

28 juni 2007 17:48 | Door: Tanja Hoi alles goed hier kom 30 juli aan in Schladming. Staat de caravan er nog wel als jullie zo'n noodweer hebben gehad? Ik hoop dat er geen schade is op de camping en in geen geval aan onze caravan. De camping is nog tot daar aan toe en te overzien andere schade is toch iets minder. Groetjes Tanja

molenaar.ruesink 2016-06-02 17:00:47

1 juli 2007 12:17 | Door: Bianca Zo jullie weer internet en ik weer eens tijd om te reageren. Ik heb nu 3 weken vakantie alleen jammer dat Peet geen vakantie heeft. Het regent hier alleen maar, bah. Ik ben met Nina voor het eerst naar de kapper geweest en dat ging heel goed tot de fohn te voorschijn kwam. De babyvlashaartjes zijn eraf en ze heeft een mooie volle bos die aan de onderkant helemaaal krult. Ze loopt nog niet los, maar heeft nu een mooie blokkenwagen waar ze goed achter loopt. Oefening baart kunst. Peet is nog steeds veel weg voor zn werk. En ik hoop dat ik me niet ga vervelen de komende weken en de zon mag zich ook wel eens laten zien, hoewel t vandaag een aardige dag lijkt te zijn. Hoop jullie snel eens te spreken, kus en knuf van Bianc