moeizame dag

Vanmorgen om 6 uur wakker van de wekker , ik zette de babyfoon aan en ik hoorde het al Ingrid praatte met Sabrina- Dus de babyfoon weer uit gezet en daar kwamen ze al inclusief Theresa die zelfs al aangekleed was. Met zijn allen in bed tv kijken reuze gezellig. We hadden veel tijd want Theresa moest alleen nog ontbijten en dat had Jan gemaakt. Theresa moet om kwart over 7 weg en Jan ging mee. In die tijd heb ik Sabrina haar ontbijt gegeven en aangekleed. Ik moest haar de medicijnen geven en antibiotica wil ze niet. Maar ze heeft braaf gehapt en daarna mocht ze een chocolaatje van Oma. Opa bleef bij Sabrina en Oma ging douchen en dan andersom. Sabrina ging naar haar boekenhoek. Verder speelt ze met haar Playmobile.
Ze was vandaag echt een treiterbal, alles op de grond gooien en er op stampen zeer vermoeiend. Theresa kwam om half 1 uit en Jan haar een stukje tegemoed gelopen. Ondertussen ik het eten klaar. frietjes, schnitzel en appelmoes. Die 2 aten beide alles op. Dan moest Theresa aan haar huiswerk en ook die was met de kont tegen de kribbe. Maar ze heeft het gemaakt. Dan mochten ze kerstfilmpjes uitzoeken om te kijken. We hebben het overleefd.
Bianca belde en dat deed Jan goed. Al het speelgoed in 1x verkocht echt heel veel little people. En de muziekrobot. Dat maakt ruimte. Een half uurtje daarna kwam mijn gewonnen doos kerstkoekjes. Gebracht door Alexandra die ook vice Burgermeister is maar ook de cheffin van Ingrid. ik ken Alexandra al een paar jaar door de SPÖ. In de doos zitten 1100gr zelfgemaakte koekjes door Lilli Harreiter. Die heeft haar best gedaan want er werden 3 dozen ter beschikking gesteld.
Sabrina om 7 uur in bed gelegd die was fix und fertig. Om half 8 kwam Ingrid thuis en daar had ik een maaltijd uit de vriezer voor gemaakt. Dan om 8 uur keerde de rust in.

wat goed van Sabrina. de koekjes zien er heerlijk uit

els molenaar 2020-12-16 21:27:00

Zo die zien er lekker uit. Je zou er zo 1 willen pakken.

Liduina 2020-12-16 22:33:17

Bedankt voor je kaart. Die van mij is onderweg.

Liduina 2020-12-16 22:34:09

geniet maar van de koekjes, die zien er echt heerlijk uit

Christina 2020-12-17 05:50:07

Heerlijk!! Typisch Oostenrijkse kerst koekjes!