3 Oktober dus we aten hutspot

Oostenrijk, Schladming

Weer een prachtige dag en door de Föhn werd het zelfs 26 graden. In de morgen niet zo heel veel gedaan. Met zijn allen middageten en we lieten ons de hutspot smaken. Omdat de klapstuk niet zo heel groot was heb ik er gehaktballen bij gemaakt. (voor Ingrid wat voor vanavond weg gezet).
Jan en Jannick gingen verder met bomen vellen, in stukken zagen, grasmaaien enz. Ik had Theresa en die kan niet tegen die herrie dus we waren binnen. Maar uiteindelijk toch ook lekker buiten. Ik gras harken en in de compostton doen. Dan allemaal naar binnen want Jannick ging naar de brandweer om te trainen , ze gaan meedoen aan een of ander wedstrijd gebeuren. Hij moest zich nog douchen en omkleden. Theresa en Jan nog een soepje gegeten die ik van rundvlees getrokken had, verse groenten erin en wat vermicelli erin. Theresa uiteraard ook Backerbsen erin. De soep had ik vanmiddag ook voor de hutspot. Tegen achten kwam Ingrid thuis en gingen ze gelijk naar beneden. Dus de rust is weergekeerd.