De rust is terug

Oostenrijk, Kleinsölk

Maandag
De rust is weergekeerd maar de kou in mijn hart wordt vandaag ook niet met een zonnetje verwarmt. Het werd niet meer dan 16 graden . Vandaag heeft Jannick eindelijk een aantal zaken gedaan en zelfs opnieuw wat afspraken gemaakt. De tijd zal het leren maar of het blijvend is?
Ik kan niet begrijpen dat het niet op een normale manier kan.
Ik heb vandaag niet veel gedaan , de kliekjes aan ze opgevoerd en verder gewoon even niets.
Jannick is vanavond werken gaat dan naar Schladming , heeft morgen dag en nachtdienst. Zien hem pas woensdag weer. Dan vertrekt hij ook weer tot zeker zondagavond want dan heeft hij zijn wildwasserrettung opleiding. Hij heeft eindelijk zijn uitrusting bij elkaar want hij heeft een andere helm nodig, andere schoenen, ander klettergurd enz. Hij heeft een aantal dingen van een ander district kunnen lenen. Liezen heeft als Jannick straks de cursus gedaan heeft 2 wildwasser redders. Dus ook nog niet echt de uitrusting voor ze komt er geloof ik wel aan. Jannick wordt dan ook als hij het haalt de wildwasser referent voor Steiermarken.
De andere heeft al een aantal taken en kan dit er niet bij doen. Houdt in aanspreekpunt en naar officiele bijeenkomsten.
En ik hopen dat morgen weer hout gezaagd gaat worden voor het balkon. Zodat er wat kan gebeuren. Jan moet ook werken dus de tijd is elke keer krap