Dagje oppassen

Werd wakker van Theresa en het bleek al kwart voor 9 te zijn dus opgestaan want ze werd gevolgd door Jannick . Koffie drinken en later kwam ook Sabrina.
Ingrid en Jannick wilde een dagje met Theresa doorbrengen dus kwam Sabrina bij ons. Dat houdt in dat onze handen werkelijk gebonden zijn en gelukkig zijn we met zijn tweeen. Theresa mocht kiezen want er waren verschillende dingen die ze kon den doen en er waren ook 2 filmen in Liezen. Ze mocht kiezen waar en wat ze wilde gaan eten. Sabrina kreeg wat ik had gemaakt voor haar. Ik had gemengde salade met Kürbisöl gemaakt en verder wat fruit in stukjes aardbei, druif, appel en mandarijn en stukjes worst. Dat liet ze zich goed smaken. Ze wil perse staan maar ze is enorm wankel dus steeds weer op de bodem zetten. Met eten had ik haar vast in de kinderPoang stoel gezet en dan later ook weer zodat ze wat dvd kon kijken. Kikaninchen vond ze geweldig. Dan toch weer op de bodem en ja hoor ze ging weer te snel en met een enorme bonk op haar voorhoofd, dus weer een enorme bult. nat washandje erop gehouden en ze mocht bij Opa zitten want we wilde dat ze even rustig bleef zitten. Even later sliepen Sabrina en Opa samen op de stoel. We zijn de middag doorgekomen en om 18 uur waren de rest van de familie weer thuis, Theresa helemaal enthousiast want ze was naar Dora gegaan in de bios. En ja Oma die was eigenlijk vanaf 8 jaar. Ze had bij de McD gegeten en ook Sushi ik denk in de bioscoop. Een bios pakket van popcorn en een mooie beker met Cola (ja Oma ik heb Cola) wat ze nooit drinkt. Het is belangrijk dat Ingrid en Jannick af en toe tijd voor haar nemen. Volgende week zaterdag gaan ze al naar Wenen want ze moeten zondag in het ziekenhuis zijn. Dan weten we niet hoe lang Theresa weer bij ons moet blijven maar ook wij maken er een feestje voor haar van.