Niet echt een rustige zondag.

Vanmorgen werd ik wakker en geen Theresa. Dus ik roep haar en dan blijkt ze in de woonkamer te zitten want ze wilde ons niet wakker maken. Ik haar gezegd dat ze ook in bed mag kijken. Dus ze ging weer terug in bed. Ik ben broodjes gaan bakken en zij wilde graag cornflakes ook goed. Ik was nog bezig met de broodjes toen Jannick boven kwam. Hij had zijn eigen ontbijtceralien hier nog staan dus hij ook dat eten. Melk heb ik meestal zat.
Ik hem gevraagd of hij de bekeuring wilde lezen en kon uitleggen. Hij zei gelijk daar wordt bijna nooit voor bekeurd. Hadden we de auto andersom gezet was er niets aan de hand. Je mag in auto dus niet de straat met de auto oversteken om te parkeren . Dan moet je ergens draaien en dan sta je in de goede richting. Nooit van gehoord. Jannick zei dat hij ook nooit tijdens rijlessen daar over gehad had. Dat hij het weet omdat iemand hier in Gröbming het tegen hem gezegd had dat hij zijn auto moest draaien. Dus wij parkeren ook al jaren vals bij de apotheek. Tja nu weten we het. Je mag alleen met je neus van de auto in de rijrichting parkeren. Nooit te oud om te leren. Jan moest er 76 voor worden. Maar goed had hij geparkeerd waar ik gezegd had was er niets aan de hand geweest, maar dan hadden we die regel nog steeds niet geweten.
Ik ben middageten gaan maken en het werd resteten. Een grote pan met soep waar ook de tomaten en paprikas in kwamen. een grote bak met salade waar nog van de laatste gekookte eieren in kwamen. Nog bakkaassjes met restant pesto. Daar moesten ze het mee doen.
Daarna ging Jannick met Theresa het konijn uitmesten. Ik nog wat Disney kijken.
Jannick heeft gisteren een reuze dag gehad. Hij had een open blaar op zijn hand van het graven. De auto was naar een Sloveen en het was zijn eerste auto. Jannick zei Hannes graafde en er kwam iemand naast hem en die stak zijn schep erin en had gelijk beet. Behalve de auto veel mooie en dure prijzen. Die niet opgegraven zijn worden dan verloot. Tijdens het graven gratis drank. Het graven was van half 11 tot 14 uur. Later in de avond het concert van Josh en het sneeuwde heel hard.
Jannick zei ook dat het in Obertauern zeer duur is. Mark had 3 gintonic besteld en hij ziet dat Mark 50 Euro betaald en daarbij zegt het is goed zo. Dus hij vraagt nog hu wat betaal jij en het klopte dus 45 Euro. Jannick zei ook een biertje groot was 5,60 Euro dat valt nog mee maar dan bleken het biertjes van 0,4 l en geen 0.5 l te zijn. Ze waren daar half 1 weggegaan. Dus pas tegen 2 in bed.
Het internet springt de afgelopen dagen steeds eruit. Ik heb gisteren alles gerestart en Jannick net ook. We weten niet wat de oorzaak is.
Dan tegen 5 kwam Jannick vragen of Jan hem naar Schladming kon brengen. Dat was uiteraard goed. Meli heeft op haar werk een bloedneus gekregen die niet stopt. In Schladming kunnen ze er niets aan doen dus rijdt Jannick haar naar Schwarzach. Ik heb Theresa haar kamer laten opruimen en gezegd dat ze moest gaan douchen. Ze heeft een kom salade en een kom soep gegeten. Nu wachten we tot ze naar bed moet want ik denk niet dat Meli en Jannick voor die tijd terug zijn.
Het is bij ons nooit saai. Nog even de 2 wassen opgeruimd. Morgen haal ik de bedden wel af.
Nu bijna half 9 en ik hoorde de deur beneden dus even gaan kijken. Er is een ader in haar neus dichtgebrand.
Zo nu is het bedtijd.

Ach, wat akelig. Gelukkig is het nu verholpen. Sterkte voor haar!