Een flutdag.

Dat was een vroegertje, ik werd wakker van de wekker. Maar eindelijk weer eens door geslapen dus mijn medicijnen zjn aangeslagen .Werd ook wakker zonder benauwd te zijn. Jan bleef liggen maar later opgestaan. Werd heel zonnig en zelfs 19 graden op het balkon , het dooit dus hard maar we hebben in de tuin nog een halve meter sneeuw liggen.
Ik had croissantjes dus ik vroeg wil je ontbijten nee, misschien een croissantje ja wil je hem zo nee . Dat irriteerde me mateloos zeg dan gelijk ik wil een croissantje met jam of kaas maar elk woord uit de mond trekken dat ergerde me. Dat zei ik ook en ik kreeg als antwoord dan maak ik het zelf wel. Mij ook goed.
Ik denk dat het hem beter gaat want hij heeft een koffie gemaakt, wilde bij het middageten een klein schnitzeltje en verder niets maar ik heb een bak soep neergezet en die ging er ook in. Hij drinkt naar mijn gevoel altijd veel te weinig en zeker nu hij ziek is heel erg weinig. Maar goed is nu half 8 in de avond en hij zit nog steeds op de bank. Ik heb mijn best gedaan 3 wassen had ik maar die liggen weer in de kast , ik heb gestofzuigd (doet jan normaal) Het bed afgehaald , de oven schoongemaakt (k..klus) Dominik heeft zich vandaag de hele dag verveeld, Theresa kwam niet want die was met de familie naar Liezen inkopen doen. Zichzelf vermaken is een probleem. Jannick had gevraagd of ik vanmiddag mee willde gaan naar de Kinderfasching en ik ok. Had dat ook aan Dominik veteld. Ze kwamen vrij laat terug 15 uur en hij kwam zeggen we gaan weg en ik wilde Dominik gaan omkleden zegt hij zie ik je daar? Nou nee want als ik geen vervoer heb ga ik niet lopen met Dominik . Maar Ingrid ging met Sabrina ook. En weg waren ze. Ik bedacht me een van de 2 had toch Jans auto kunnen nemen dan hadden we ook vervoer. Dus geen feest voor ons. Zijn ze om 16 uur alweer terug want Theresa was vervelend. Ben ik blij als ik was gaan lopen had ik er net geweest en waren ze alweer gegaan en dan had ik weer terug kunnen gaan lopen.
Maar ook super mooi nieuws mijn vriendin Diane wordt ook Oma. Het wordt het eerste kleinkind van Remco en Jamilla. Jaja kleine jongetjes worden allemaal groot.