Tauschbürse

Vanmorgen ook weer om 8.15 wakker en opgestaan. Het zag er al zonnig uit en de temperatuur liep al snel op. Om kwart voor 10 gingen wij met Theresa met de auto en Ingrid ging met Sabrina wandelen naar de Bürse. Het was heel rustig en toen we naar binnen mochten konden we snel een ronde maken o te kijken. Theresa vond een koffertje vol met lego friends en ik dacht daar heeft ze vast te weinig geld voor maar Theresa vroeg het aan de dame en die zei haar 5 Euro. Ik zei Theresa dat ze dat precies in haar portemonnee had en toen zei die dame ach geef mij maar 3 Euro dan kan je nog iets anders erbij kopen. Theresa helemaal blij en ze vond later nog een Ladybug CD die ze graag wilde. Oma vond een doos elfjes playmobil en de dame zei dat alleen de bron erin zat en daarom maar 3 euro vroeg. Heb ik gedaan want elfjes heeft Theresa wel en dieren ook. Ze heeft zelfs geld overgehouden dus heeft ze alweer een bodempje om te sparen. Ze kreeg van Oma nog een TipToi leesboek. Ondertussen was Ingrid aangekomen en gingen we nog een ronde doen , ze vond wat dingetjes voor Sabrina om te spelen. En Theresa ging bij Opa en Sabrina wachten zodat we nog een ronde samen konden doen. Ik vond een Thomas Brezina boek en Ingrid vond voor Theresa ook een Tip Toi boek Mathematik en een nieuwe doos met Arielle lego. Die paste in mijn tas erin zodat Theresa het niet zag en
Ingrid die kan wegleggen . Tevreden gingen we allemaal weer naar huis. Ondertussen had Ingrid het fietstoeltje en de autostoel waar Sabrina tot nu toe in zat aan Maria verkocht en heeft ze aan Julia het jongensskipak die ik nog had verkocht. Zo gaat er veel onder de tafel door omdat je elkaar daar tegen komt. Thuisgekomen ging Theresa met haar koffertje met lego aan de slag en nog later met de bron van playmobile en dat ding in elkaar gezet en dan water erin en ja hoor het werkte. Ik weet wel waarom ze de bron weg deed want het is wel een knoeipartij. Maar Theresa had haar speelkleed eronder gelegd en ach die paar druppels water mag de pret nier drukken. Ze pompt het water uit de vijver weer terug en dan heeft ze een lopende water bron. Compleet kost het 65 Euro en dan heb je de bron een paar dieren en 2 elfjes en meer niet. Theresa wilde graag bij ons blijven eten dus moest ze eerst gaan vragen en ja het mocht. Na het eten was de lego weer aan de beurt en had ze haar CD opgezet. Geluk hoeft niet veel te kosten .Ondertussen was Jannick ook weer thuis gekomen die moest om 9 uur in Liezen zijn voor een RK meeting.
Ingrid kwam met Sabrina koffie drinken en Thersa houdt het dus nog steeds vol met haar nieuwe lego. Ondertussen is het weer helemaal dicht getrokken maar nog steeds droog.
Theresa net gezegd dat ze moet gaan opruimen want ze moet zo beneden gaan douchen en haren wassen en morgen weer een schooldag dus op tijd naar bed.