Nieuwe maand en de herfst doet zijn entree

Vanmorgen werd ik om 6 uur wakker , dommelen tot om 7 uur de wekker afliep en iedereen wakker werd. Jan het ontbijt voor Theresa maken en haar broodje voor haar trommeltje om mee te nemen . Oma haar geholpen met aankleden enz. Er zit dan niet veel vaart in haar. Om 8 is Jan haar gaan wegbrengen en ik onder de douche. Tijd voor krantje en koffie. Donker somber en fris weer. Wat een verschil met gisteren. Ik voel me brak en geen idee waardoor.
Jannicks werkkleding gewassen en gedroogd dan een was van mezelf gedaan ,eten gemaakt en dan met Jan samen Theresa gaan halen. Dan terug gewandeld wat luie Theresa niet helemaal aanstond. Maar het kan nog , droog en niet al te koud. Samen eten na thuiskomst en nu wachten op Jannick die vanmorgen om 4 uur eruit ging. Ze hebben vanavond een oefening die Jannick heeft uitgeschreven dus een spannende avond voor hem. Of alles loopt zoals hij gepland heeft. Hij heeft in ieder geval als het goed is tijd om lekker te douchen enz na thuiskomst voor hij weer weg moet. Dan kan Theresa ook tijd met Papa doorbrengen.
Jannick heeft ook nog bij ons gegeten en moest toen weer weg naar de brandweeroefening. Ingrid belde dus we konden allemaal met Sabrina praten , ze herkent je stem en geeft dan kusjes en ze zwaait maar dat zien we niet wel horen we de smakjes. Het gaat vrij goed ook al heeft Sabrina een vierkante meter ter beschikking en dat nog tot woensdag. Dan nog andere onderzoeken en hopelijk vrijdag naar huis. Ik vroeg nog aan Ingrid heeft ze wel de aanvaen zoals thuis en ja dat is zo. Zou wel raar zijn als het thuis anders zou zijn aar je weet mar nooit. Ook wordt een medicijn afgebouwd. Ook krijgt ze in het ziekenhuis geen ketogeen dieet dus daar stopt Ingrid ook mee.
In de middag regende het constant geen lekker weer dus. Op de bergen sneeuwval.
We zijn de dag weer door gekomen maar wel met veel geeuwen want ik ben nog steeds gaar.