helaas familie vertrekt

Helaas familie vertrekt

Freitag 16.Jänner
Helaas helaas pindakaas, alweer vertrekdag voor Els, Nance, Erna en Anja. Iedereen was vroeg op en toen wij boven kwamen zaten ze al aan de ontbijttafel. Ingrid kwam nog even met Theresa dag zeggen. Gisteravond had Jannick het al gedaan en waren ze samen ook nog een poosje boven gekomen. Heel erg gezellig en heel veel gelachen.
Jan zou ze om 10 uur gaan weg brengen en ik ben om half 10 met Ingrid naar Bad Aussee waar ze naar de arts moest. Theresa vindt het altijd helemaal geweldig om daar te gaan spelen. Daarna choco met gaan drinken bij Temmel. Ingrid kreeg telefoon van Jannick dat hij vanmiddag al vertrok naar Wenen. Eigenlijk zou hij daar de hele week beurs doen maar hij kan niet gemist worden op de zaak , nu hebben ze catalogussen te weinig en moet Jannick vandaag toch weg ipv morgen. Hij is wel langs huis gegaan maar daar was niemand omdat wij ook onderweg waren. Erg balen voor Ingrid want nu zien ze elkaar pas weer zondag nacht. Het was prachtig zonnig en warm weer. Er waren veel loipen bij Bad Mitterdorf gespoord en er waren ook behoorlijk wat langlaufers onderweg. Heerlijk in die zon. Thuisgekomen zou Theresa gaan slapen maar die wilde niet dus kwam ze bij oma en ging Ingrid naar de kapper. Oma heeft boven opgeruimd en de was gedaan en de badkamer gedaan , Opa heeft alle spullen van benden naar boven gebracht en daar opgeruimd. Hij was net voor wij terug kwamen thuis. Dan later weer naar zijn werk. Ingrid kwam nog even koffie drinken en dan rond 5 was de rust weer terug gekeerd en toen jan thuis kwam nog even samen naar de Billa. Daar makkten ze me erg boos , ik heb to´n plaatjes album en gigantische stapels dubbele en nog heel veel nodig nou hadden ze vorige week geen plaatjes meer en ze hadden op mijn bon geschreven dat ik nog recht had op pakjes dus vandaag ingeleverd en dan zeggen ze ijskoud de actie is afgelopen maar toen de actie er nog wel was hadden ze dus niet meer. Ik was BOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
Morgen wordt er slecht weer verwacht tot 30 cm nieuw sneeuw. Maar vandaag genoten van de zon.
Lieve zussen en nicht willen jullie de fotos van deze week aan mij sturen?Wij hebben van afgelopen week genoten en zoveel gelachen dat we er weer even tegen kunnen.
Theresa zegt steeds weg weg allemaal weg. Die heeft gigantisch genoten van al die oma´s en ze heeft ook zo veel aandacht gehad.