heen en weer

Nederland, Oosterbeek

vrijdag 23 oktober 2009, Ramsau am Dachstein, Oostenrijk
afgereisd naar Nederland samen met Haje, Roos en mijn moeder.
Deden het redelijk snel en we brachten eerst Roos naar huis (Beekbergen)en konden ook warm bij hen eten.

Roos kwam naar Oosterbeek en ik gingen samen met mijn moeder en Roos boodschappen doen. Ik was al erg verkouden toen we van huis weggingen en ik kocht dus maar zoutoplossing om mijn neus vrij te krijgen.
We hebben tussen de middag bij Haje met zijn allen gegeten mijn moeder had poffertjes meegenomen. Dan afscheid van Roos en we vertrokken naar Swalmen naar Peter Beursgens die mijn sponsor is. We waren er eerder dan hij thuis was en Haje moest weg naar een afspraak maar met een kleine 10 minuutjes was Peter er.
Koffie drinken, caravan naar reuver brengen waar we op de camping naast het parcours staan, dan weer met Peter naar Huis waar we verwend werden met lekkere pizza.an naar Oosterbeek waar we bij Haje sliepen. Dan terug naar de caravan waar we als prinsje en prinsesje sliepen.