Weer somber en koud

Vanmorgen was ik al wakker en ik hoorde iets . Was daar Theresa om te vragen of we al wakker waren. Eerst even heel uitgebreid knuffelen . Dan opgestaan en de tafel dekken want het was weer familieontbijt. Gisteravond had ik al paashaasbroodjes gebakken, Jannick bakte nog wat van Resch daar hebben zij tegenwoordig brood van in de vriezer. Ze hbben daar een oven van rech bij en het brood smaakt alsof het van de warme bakker komt. De paashaasbroodjes van mij zijn ook van deeg gemaakt en dan gebakken. Ik had nog een boterlam dus een luxe ontbijt. Dan ging de familie en de kinderen gingen weer terug naar Ingrid en Jannick bracht hen. Dat loopt ook in ieder geval veel beter. Ik geloof ook dat het Theresa beter gaat nu ze geen angst meer heeft dat ze niet mag komen.
Morgen een belangrijke dag voor Theresa dan wordt ze voorgesteld in de kerk, ze gaat op hemelvaartsdag haar eerste communie doen. De lessen zitten er nu gelukkig op. Dus morgenochtend ga ik ook naar de kerk, Jan weet het nog niet..
Ik heb Festtagbraten in de oven gemaakt en met Semmelknödel gegeten. Daarna hebben we eigenlijk de hele middag het afscheid van prins Philip gekeken. Erg mooi en stemmig. Ik vond de muziek in de kerk erg mooi en niet al te zwaar al was bij sommige stukjes de dame erg schel.
Een zeer rustige en stille zaterdag.