Vakantie voorbereidingen

Donnerstag 25.August
Weer een snikhete mooie zonnige dag. Van alles en nog wat gedaan aan de vakantie voorbereidingen onder toeziend oog van Theresa.
Ingrid ging koken en we hebben lekker Gulash gegeten, Jannick kwam ook thuis eten en het is vandaag al zijn laatste dag want hij heeft nog veel uren over. Dus na een half jaar Prock in Gröbming gaat hij naar Arzbacher in Schladming. Volgende week nog vrij kan hij thuis wat dingen doen hoopt Ingrid.
Na het eten ging Jan de auto wassen samen met Theresa die heel erg haar best heeft gedaan en na de auto ook nog haar fiets heeft gewassen.
We moeten met onze auto naar de garage want er zit een rare vlek in de lak, volgens Jannick is het de metalliclaag die onder de laklaag zit. Dus morgen bij de garage in liezen langs en kijken wat ze zeggen.
Ik met de audicien gebeld en aangezien ik geen problemen heb heeft hij de afspraak morgen laten vervallen en dus dan gelijk na de vakantie.
Net even met administratieve dingen bezig gehouden nog niet helemaal klaar.
Jan naar zijn werk en Theresa die me gezelschap houdt.
Bijna 1 jaar getrouwd zijn Ingrid en Jannick, een jaar geleden was het ook van dat hete weer in deze tijd. Verloofd en de bekroning was Theresa , getrouwd en de bekroning komt eraan. Wat kan je meer wensen?
Een foto van mijn zus Els, schoonzus Nance , mijn neef Mike en zijn vriendin Fermalia. Altijd fijn om je familie te kunnen volgen .