Trouwkaart klaar

Montag 15.Juni
Viel gisteren weer mee tegen de avond knapte het weer op en zelfs wat zon en de temperatuur ging weer naar de 20. Vanmorgen donker en somber, af en toe een bui maar niet koud met 19 graden.
Vanmorgen gepoetst, dan eten maken en tussen door kwam Ingrid met Theresa koffie drinken.
Ingrid gaat zo naar haar werk dan moet ze tot 21 uur vanavond. Eerst rijdt ze nog over Aich om de auto te legen. Theresa komt bij Opa en Oma spelen tot papa thuiskomt van zijn werk. Langzaam aan verschijnen kale lege muren en bodems.
Mijn kacheltje inderdaad verkocht maar de Caritas kwam niet opdagen om de kasten en andere spullen te halen. Eigenlijk verschrikkelijk ondankbaar. Dan zie je op tv de Caritas kan dit gebruiken en heeft dat nodig nou hier hebben ze er niet echt trek in.
Jannick kwam met het trouwkaartje, ze zijn klaar en gaan nu de adressen schrijven . Ik vind het kaartje erg mooi geworden.
Ik heb Hedi gesproken, Dieter heeft deze week zijn laatste bestralingen en als het daarna bij de artsen goed is gaan ze op Kur in Bad Füssing en komen daarna naar Ramsau. Ze hopen daar te zijn als Jannick trouwt.