Toch weer een mooie warme dag

Samstag 30.April
Een rustige morgen tot Theresa boven kwam, ze wilde een ontbijt en dat heeft Jan voor haar gemaakt en dat werkte ze ook weg.
Jan wat bouillon met Kaspressknödel gegeten en dan gaan werken want hij was gisteren thuis gebleven anders konden we pas laat eten en dan had Jannick niet meer mee kunnen eten. Theresa en ik meegegaan en dan heb ik eerst even mijn nieuwe hoeslakens opgehaald en dan heeft Jan ons bij de Spar afgezet. Samen met Theresa wat boodschapjes gedaan en dan samen naar huis gaan lopen. Was erg warm in de zon. Tot zo ver geen probleem maar ze was aan het rennen en ja hoor ze ging onderuit en viel met haar hand in zo´n klein strooisteentje en die haalde haar hand open. Brullen tot huis aan toe, daar had ze ook wel het recht toe. Thuis heeft mama het schoongemaakt en er pleister geplakt en daarom heen een verbandje (die noemt Theresa gips). Want haar vriendje Jan heeft ook gips. Oma een ijsje voor haar gepakt en toen was het leed snel geleden. Daarna kwam ze weer boven bij Oma en ging Happy feet kijken.
Nu wachten op Jan dan gaan we weer fonduen met de restanten van gisteren en daar hoeven we geen honger mee te hebben. Nog een nieuw Fladenbrot gehaald en Theresa blijft ook nog fonduen.
Het was op het balkon zelfs weer 25 graden maar er kwam in de middag ook weer forse wind wat het onaangenaam maakte.
Opnieuw heel lekker gegeten ook Theresa kon er weer van genieten. Ondanks haar oogpleister. Het is elke dag een drama om de oogpleister op haar goede oog te plakken en het daar 3 uur erop te laten zitten. Ze moet dan wel haar bril ook opzetten anders ziet ze gewoon niets. Maar ze moet elke keer zo huilen. Het beknot haar zo in haar doen en laten. Knutselen is een probleem en andere dingen ook. Maar ze moet het nu een maand zo doen en dan kijken ze weer in Salzburg. We hebben met haar afgesproken dat we morgen vroeg plakken dan moet ze toch lang in de auto zitten naar Graz en kan ze daarna gewoon feesten zonder pleister.
Jannick is al de hele dag meiboom halen, opzetten enz. Morgen gaat hij weer in Irdning feesten. Ja mannen hebben hier een zwaar leven.