Vrijdag de 13e

Vanmorgen wakker en ik schriok echt op want ik was de wekker vergeten te zetten gelukkig was het pas 10 voor 7. Jan ontbijt voor Theresa gemaakt , ik haar kleertjes klaar gelegd. Dan ik douchen , jan douchen en Jan haar naar school de Kiga gebracht. Ondertussen belde Jannick dat de Pellets met een drie kwartier tot 1 uur komen. Jan nadat hij terug kwam het slot geopend want het is zo slordig als we het niet open krijgen want Ingrid had gezegd dat het misschien moeilijk zou gaam. Gelukkig geen probleem ermee. Zo eerst een kop koffie maken en wachten op de Pellets.
De koffie moest ik laten staan want de Pellets waren er al, de mensen voor het bedje belden en kwamen er ook aan nu half 10 en alles achter de rug. De krant gelezen en mijn koffie op gedronken. Het was super zonnig maar het trekt toch weer dicht.
Ik hoorde van Jannick dat ze Sabrina zware medicijnen hadden gegeven en ze zou ook moeten slapen. Een olifant komt de eerste weken niet meer overeind maar Sabrina heeft nergens last van.
Jan kreeg nog leuke post en was er erg blij mee. Dat heet je verjaardag rekken.
Ik heb overal pijn door die verrekte zolen en mijn valpartij, maar nu dan toch maar een pijnstiller genomen misschien had ik dat eerder moeten doen. Net even beneden opgeruimd en de natte was die er nog stond in mijn droger gedaan en de wasmachine aangezet. Daarna nog een was gedroogd en gewassen en dus nog een keer drogen. Is dat in ieder geval weg als ze thuis komt.
Ze komt zoals het nu er uit ziet pas zondag thuis. Dan kan Sabrina op haar medicatie ingesteld worden.
Theresa is door de mama van Eleja opgehaald voor de karateles en we hopen dat Theresa nog voor de Samoerai kan worden aangemeld. Was de laatste dag maar geen idee of ze een aanmelding nodig heeft.
Ik dacht dat het beter met mijn rug ging en nadat we Theresa hadden opgehaald van de Kiga deed ik zoals altijd uit gewoonte mijn schoenen uit. Fout dus ging een poosje later door mijn rug heen en kon niets meer. De pijn is echt heel erg en het belemmert mij in alles. Maar eind van de middag kon ik weer iets bewegen. Ik had gelijk mijn schoenen weer aangedaan en dat hielp me wel. Nu wachten tot Theresa weer terug komt.