Waarschijnlijk laatste super hete dag

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen na een goede nachtrust opgestaan. Gisteravond nog de 2e film gekeken van de Björndalfamilie. Lekker in bed en lekker ontspannen. De film is gelooflijk uit 1960 dus echt oud.
Ingrid kwam een bakkie doen en liet Theresa bij mij en Sabrina met de babyfoon want ze moest naar het AMS. Theresa is vandaag van groep 1 naar groep 2 gegaan met haar Scula. Ze voelt zich apetrots.
Sabrina was na een half uurtje wakker met haar luier vol dus Oma kon aan de slag. Uiteraard kwam daarna pas Mama terug. Voor Ingrid was gegaan had ik haar gevraagd om met de Diabetikerschwester te spreken. Gaat haar makkelijker af dan mij. En ze kent Jutta wat ook helpt. Ze werd binnen 2 tellen terug gebeld en Jan wordt 3.September in het ziekenhuis opgenomen en gaan ze hem instellen op insuline. Jan dacht dat het wel in een dagje kon en ik had hem al gezegd dat gaat een beetje langer duren. Maar dat geloofde hij niet. Hij mag blij zijn als het binnen die 2 weken lukt. Bijkomende voordeel dat ze daar dan ook zijn Katheter wisselen. Dan hebben we weer 6 weken uitstel voor een definitieve oplossing.
Vanmiddag gaan we naar Liezen met Theresa zwemmen in het Alpenbad. Daar is voldoende schaduw met al die bomen. Vandaag zou het de laatste stabiele hitte dag zijn , het blijft wel warm maar instabiel en onder de 30 graden.
Daar we met onze Steiermarkcard daar gratis naar binnen kunnen gaan we ook maar.
Dus onze dag is vandaag weer vol. Koken is snel klaar restanten van gisteren.
Dus vanmiddag heerlijk in het zwembad geweest maar het was zeer heet . Theresa had het erg naar haar zin en ze had geld van Mama gekregen om een ijsje te kopen . Dat maakte het natuurlijk compleet.
Thuisgekomen was Jannick net een kleine Bagger aan het uitladen petje af voor hem. Ik kreeg helemaal de kriebels ervan want terwijl hij erop zit laad hij hem van de aanhanger af.
Maar hij is zonder kleerscheuren eraf gekomen.